Gå til innhold

Til jenter som spruter (squirter) i sengen, hvor ofte bytter dere sengetøy da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nok en sengetøytråd😁

Men dette er kun for jenter og kvinner som får sprutorgasme i sengen. Hvor ofte skifter dere på sengen? 

Anonymkode: 755cf...8b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs vel hvor ofte de har seg og får orgasmer? Og om de får sprutorgasmer andre steder enn i senga (det går an å pule andre steder). Og om de tar høyde for at her kommer det en sprut, så senga er forberedt. 

Det går rett gjennom lakenet, så det er ikke bare å skifte sengetøy, det går ut over undermadrassen også...

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, draug 75 skrev:

Det spørs vel hvor ofte de har seg og får orgasmer? Og om de får sprutorgasmer andre steder enn i senga (det går an å pule andre steder). Og om de tar høyde for at her kommer det en sprut, så senga er forberedt. 

Det går rett gjennom lakenet, så det er ikke bare å skifte sengetøy, det går ut over undermadrassen også...

Så du spruter altså? 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du spruter altså? 

Er ikke denne tråden et forsøk på en runketråd?

Anonymkode: 8825a...9ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke denne tråden et forsøk på en runketråd?

Anonymkode: 8825a...9ab

Tolk det som du vil.

Skrevet

Hver gang håper jeg... sammen med «beskyttelses» madrassen over overmadrassen

AnonymBruker
Skrevet

Pfffft

Anonymkode: 92830...910

AnonymBruker
Skrevet

Hver uke. 

Bruker tisselaken fra Tena, Attens etc til å ta imot selve squirten. Ellers måtte jeg nok ha bytta ikke bare sengetøy, men også dyne, madrass etc.

Anonymkode: 31f3c...900

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver uke. 

Bruker tisselaken fra Tena, Attens etc til å ta imot selve squirten. Ellers måtte jeg nok ha bytta ikke bare sengetøy, men også dyne, madrass etc.

Har du det under lakenet og er det merkbart fra oversiden at det ligger under? 

Har ikke brukt vanntett laken før , squirter og skifter sengetøy med en gang, suger opp med håndkler fra madrassen og lar den stå uten laken på i noen timer hver gang men ser jo at madrassen ikke ser særlig pen ut lenger.... Vil bare ikke at andre eller meg selv skal merke at jeg har noe tisselaken for gamle damer under lakenet å sove på (eller legger du det på bare før sex?) eller merke at jeg har annet laken enn vanlig laken.... 

Anonymkode: 88350...d9c

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke brukt vanntett laken før , squirter og skifter sengetøy med en gang, suger opp med håndkler fra madrassen og lar den stå uten laken på i noen timer hver gang men ser jo at madrassen ikke ser særlig pen ut lenger.... Vil bare ikke at andre eller meg selv skal merke at jeg har noe tisselaken for gamle damer under lakenet å sove på (eller legger du det på bare før sex?) eller merke at jeg har annet laken enn vanlig laken.... 

Du kan jo bare si det som det er om du finner deg en partner. Han vil garantert like det. Det virker da mye rensligere. Er bare å kose seg videre da vet du🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan den madrassen ser ut....

AnonymBruker
Skrevet

Ikke under lakenet, nei! Da må jeg jo bytte det også. 

Legger det under meg eller han (alt etter hvem som er underst). 

Første gang vi hadde sex brukte jeg et håndkle, sa bare at det ellers kom til å bli ganske vått overalt. 

Har det klar ved senga, og så legger jeg eller han det på underveis, når det begynner å nærme seg at noe kan komme. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, GinandTonic skrev:

Bruker kondom 

Tror ikke det beskytter madrassen for dame-sqiuirt, akkurat. Eller squirter du inn i et kondom han holder fram?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som vanlig. Det lukter ikke og lager svært lite flekker. 

Anonymkode: 251dc...703

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et styr. Hvorfor gidder du dette ekstraabeidet?

Heldekkende tisselaken fra Ikea  fungerer utmerket. De finnes i størrelser som passer både dobbelt- og enkeltseng.

Anonymkode: 21dab...d98

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldekkende tisselaken fra Ikea  fungerer utmerket. 

Anonymkode: 21dab...d98

Mener du madrassbeskytter?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det...lager svært lite flekker. 

Anonymkode: 251dc...703

Flekker? Er vel mer sånn at det blir et vått søkk i senga....

AnonymBruker
Skrevet

Squirte? Er det å tisse under orgasme? 

Anonymkode: fa19d...78d

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Squirte? Er det å tisse under orgasme? 

Anonymkode: fa19d...78d

Det er at det kommer ut noe som kjemisk ligner sædvæske, ofte blanda med urin, under sterk opphisselse eller orgasme. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...