Gå til innhold

Hotellsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en elsker og vi pleier å møtes på hotell men bruker bare rommet noen timer før vi drar.  Flere gjort dette?:noen gang fått problemer hos hotellet pga det? Lurer veldig.

Anonymkode: bb41c...6a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hotellrom leies ikke ut på timesbasis lenger, fordi det er ensbetydende med prostitusjon.

Anonymkode: fbf13...76c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir alltid en hel helg...

Anonymkode: 2e3e1...e71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betaler alltid for et døgn men gir bare beskjed at vi drar feks kl 17 på ettermiddagen...sjekker tidlig inn og ut på ettermiddagen..

Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betaler alltid for et døgn men gir bare beskjed at vi drar feks kl 17 på ettermiddagen...sjekker tidlig inn og ut på ettermiddagen..

Det er ikke noe problem så lenge dere kjøper en natt. Hva dere gjør og når dere er på rommet, bryr ikke hotellet seg om.

Dere er garantert ikke de eneste som gjør sånt :)

Skrevet

Hvorfor skulle dere få trøbbel med hotellet?

Det er lov å pule på hotell....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gjort det flere ganger... 

Anbefaler Citybox i Prinsensgate om det er i Oslo, innsjekk på automat i gangen 🙂

Anonymkode: 1cd53...97b

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler Citybox i Prinsensgate om det er i Oslo, innsjekk på automat i gangen 🙂

Oslos fremste utroskapshotell. Du risikerer å møte en nabo med vikende blikk der. Ellers visstnok ypperlig for formålet.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bra dobbelsenger der?

Anonymkode: f7d88...dc4

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bra dobbelsenger der?

Anonymkode: f7d88...dc4

Litt smale, ellers ok. 

Anonymkode: 7df66...c55

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, hadde noen tatt meg med dit for å pule så hadde jeg snudd på flekken og aldri møtt vedkommende igjen. 

For det første ligger det jo midt i horegata og alle vet at det omtrent bare er horer og horekunder der, resten av de som er der er studenter og fattige på backpacker tur , og hotellet har elendig standard og skikkelig lite hyggelige rom. En seng på sykehus er hyggeligere liksom!

Anonymkode: 5da7f...026

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ff der forholdet utelukkende baserte seg på hoteller, siden vi begge reise en del la vi etterhvert opp reiseplaner som gjorde at vi kunne møtes en gang i uka og også ha mulighet til å sove et par timer sammen mellom slagene.

Det var det beste året evver! 

Men utover det møttes vi også noen ganger for å bare ha oss en time i lunsjen, funket fint det også. 

Anonymkode: aeca8...edd

AnonymBruker
Skrevet

Helt topp det, møtes etter jobb for en middag. Så kose seg på senga, som ender i sex.

Er nok noen i Oslo som tilbyr dagrom, men usikker på hvor.

En natt er nok tingen.

Anonymkode: fab72...e85

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nå booket samme hotell for andre gang,og hun i resepsjonen var super hyggelig. Vi gjør jo ikke så mye ut av oss ,og hun husket meg🤣 så på dette hotellet var det visst ok og jeg betaler for et døgn uten frokost.. nå er jo verken vi prostituerte,eller narkomane så mulig de ser ann litt..uhyre spennende og deilig er det ihvertfall😈 men hører gjerne flere erfaringer.  Vi har snakket på citybox men det er langt😜

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, hadde noen tatt meg med dit for å pule så hadde jeg snudd på flekken og aldri møtt vedkommende igjen. 

For det første ligger det jo midt i horegata og alle vet at det omtrent bare er horer og horekunder der, resten av de som er der er studenter og fattige på backpacker tur , og hotellet har elendig standard og skikkelig lite hyggelige rom. En seng på sykehus er hyggeligere liksom!

😱, bodde der med ungene mine engang, fordi jeg var uvitende om det, men aldri igjen på grunn av denne tråden 😂

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig !   Hadde aldri tatt med ei elskerinne dit. Er ingen snobb, men en viss standard må det være ...... Herregud !

Anonymkode: a9795...b10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, frubaluba skrev:

😱, bodde der med ungene mine engang, fordi jeg var uvitende om det, men aldri igjen på grunn av denne tråden 😂

Det gjelder alle rimelige hoteller sentralt i Oslo, så ta det med ro...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ingen snobb, men en viss standard må det være ......

Anonymkode: a9795...b10

🤑🤴👸🏖🏝🍹🎊🍸🍾🏩🌠

AnonymBruker
Skrevet

Så ofte som jeg har naboer som har seg på hotellet er dette vanlig. Har forsåvidt hatt sex på hoteller selv...

Anonymkode: 4129f...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...