mortilen. Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Har noen erfaring med Restylane skinbooster?Har det god effekt?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #2 Skrevet 29. april 2019 Jeg har tatt det noen ganger. Var en pakke på 3 ganger. Men.. jeg må innrømme jeg ikke ser noe forskjell. Men.. jeg har sett masse bilder på nettet på før og etter og sett gode resultat. Anonymkode: 1efce...d5f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 Samme her, dessverre. Meeen,hun som tok det tror jeg var meget ny behandler og jeg fikk klumper osv(som egentlig ikke skal være mulig). Har også sett bilder som ser bra ut og hørt fra flere andre flinke behandlere og tom en hudlege(Bondevik) som mener dette kan/vil hjelpe. Er selvfølgelig vanskelig å vite om man faktisk kan stole på bilder og disse menneskene, men. Jeg blir så forvirret over alle behandlingene som fins og hva de lover og om jeg kan stole på det(plasmapen, dermapen, aquagold, mesoterapi, led light,endymed, prp osv osv osv) Anonymkode: f5086...f04
mortilen. Skrevet 29. april 2019 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2019 Ja hører noen er kjempe fornøyde mens andre knapt ser forskjell. Jeg skal evt ta det på velkjent klinikk med meget godt omdømme så føler meg trygg på at de kan og sette det riktig. Men mulig det kun blir og bruke fillere på de problem områdene jeg har. Fryktelig usikker men får høre hva de sier. Bare flott å høre andres erfaringer da jeg selv ser mye før og etter bilder på nett, men lite omtale av erfaringer generelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå