Gå til innhold

Ekle filmscener!

Anbefalte innlegg

Gjest Filmperson
Skrevet

Hva er de mest ekle og kvalmende filmscener du har sett? Personlig blir jeg fysisk kvalm av bortimot alle scenene i Cannibal Holocaust :-x Blir også kvalm når jeg ser parteringsscener :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

"tenna i asfalten"-scenen i american history x.

Gjest Violetta
Skrevet

Tortur er ekkelt. Når folk er bundet fast og helt forsvarsløse. Og alt som har med plaging av dyr å gjøre.

Tenker spesielt på den scenen der de torturerte han ene i Lost.

Skrevet

:Nikke::sjokkert:

Skrevet

Når hun i "Breaking the Waves" drar ut til båtene, det er noe av det verste jeg har sett. Fæl film.

Gjest Gjesta
Skrevet

:Nikke::sjokkert:

Definitivt!!

Og øye-scenen i kill bill 2.

Skrevet

Helt enig, noe av det jævligste jeg har sett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Når mora til Dina dør i "Jeg er Dina". :hår:

Skrevet

Hehe, kjærsten min og jeg prata tilfeldigvis om denne scena igår! Den er ille ja!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, kjærsten min og jeg prata tilfeldigvis om denne scena igår! Den er ille ja!

Siden så mye overlates til fantasien så blir den ekstra ille. Irreversible har en tilsvarende scene, men der ser du alt som skjer (lenge!) og den har på langt nær den samme effekten som scenen i X.

Gjest Sukkerert
Skrevet

'The City of God' (?) Inneholder mange fæle scener.

En av de jævligste filmene jeg har sett.

Gjest Violetta
Skrevet
Når mora til Dina dør i "Jeg er Dina". :hår:

Ja den er ille.. :sjokkert:

Skrevet

Jeg er ikke den som blir lett vippet av pinnen, men en av de få filmene jeg kan komme på at jeg har blitt uvel av er "Bad boy buddy".

Der var det tre ting som jeg ikke fiksa; seksuelt misbruk, undersøkelsen på om katten pustet, og det faktumet at resultatet av dette eksperimentet ble båret rundt i en koffert resten av filmen. :-?

Egentlig en fin film, men så utrolig færl også. Så den i for 8 år siden, og den filmen sitter i meg ennå.

Ellers kan jeg huske en heller ulækker scene i "Salo or The 120 Days of Sodom", hvor fangene ble tvunget til å spise mat hvor det var gjemt spikere i. Det meste i denne filmen er egentlig ulækkert, men det er den scenen som sitter igjen...

Gjest Violetta
Skrevet
Jeg er ikke den som blir lett vippet av pinnen, men en av de få filmene jeg kan komme på at jeg har blitt uvel av er "Bad boy buddy".

Der var det tre ting som jeg ikke fiksa; seksuelt misbruk, undersøkelsen på om katten pustet, og det faktumet at resultatet av dette eksperimentet ble båret rundt i en koffert resten av filmen. :-?

Egentlig en fin film, men så utrolig færl også. Så den i for 8 år siden, og den filmen sitter i meg ennå.

Ellers kan jeg huske en heller ulækker scene i "Salo or The 120 Days of Sodom", hvor fangene ble tvunget til å spise mat hvor det var gjemt spikere i. Det meste i denne filmen er egentlig ulækkert, men det er den scenen som sitter igjen...

Ville bare si at filmen heter "Bad boy Bobby", ellers er jeg helt enig med deg.

Skrevet

Tenna i asfalten ja!

Grøsser berre av tanken. Ekkelt!

Skrevet

Ville bare si at filmen heter "Bad boy Bobby", ellers er jeg helt enig med deg.

Faktisk er det "Bad boy Bubby" (imdb) :wink:

Skrevet

De mest "hektiske" scenene i Ondskapens Hotell. Ikke pga Jack Nicholson, men hun dama. Hun er jo seriøst forstyrra. Er nesten redd for at øya hennes skal dette ut i enkelte scener. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

He he, du nevner jo noen av mine favorittfilmer her!! Jeg syntes Salo gikk så langt at det ikke var ekkelt å se på, bare fascinerende.

Er glad i gore og splatter-filmer generelt (trådstarter: Cannibal Holocaust er jo kjedelig, det skjer nesten INGENTING!! ) :)

Men scenene på slutten av Lilja 4-ever synes jeg er grusomme, de rørte skikkelig ved meg, og jeg fikk litt problem med å se på menn på vanlig måte etter den filmen.

Skrevet

Når han snille, litt tilbakestående fangen brenner i den elektriske stolen i filmen "Den grønne mil".. :hår:

Gjest Spacegirl
Skrevet
Men scenene på slutten av Lilja 4-ever synes jeg er grusomme' date=' de rørte skikkelig ved meg, og jeg fikk litt problem med å se på menn på vanlig måte etter den filmen.[/quote']

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...