Gå til innhold

Buttplug

Nissi

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg noen buttplugger i ulik str siden jeg synes det er deilig med litt stimulering i den enden.

Lurer på hvordan de bør brukes. Jeg har tenkt at det er noe man kan bruke under onanering eller ha bak når man har sex. 

Mener å ha lest her at noen har sovet med den (Kan det ha vært SlemUlv som skrev det). Er det mulig å sove og gå med dette? Hva er grunnen til det i såfall? Oppvarming/tøying mtp på analsex eller er det bare pirrende?

Kom gjerne med tips/råd.

(Jente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

But plug er sykt pirrende! Er jeg litt kåt før gubben kommer hjem har jeg en liten med diamant i når han kommer fra jobb. Han drømmer om at jeg skal gå en tur med en i meg med kjole over. Det har bare blitt med tanken, men og bli tatt bakfra mens han drar i den, eller jeg rir han så den noen ganger kommer ut av seg selv, er deilig for oss begge! 

Anonymkode: baea7...3ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man kan gå rundt med den. Har også sovet med den. Jeg har en som har et innvendig lodd, slik at når jeg beveger meg så kjenner jeg at det skjer noe der.

Bruker det som oppvarming til analsex eller bare for ekstra nytelse under/før vanlig sex. Deilig er det uansett..   

Anonymkode: 842b0...fc4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2019 den 10.55, Nissi skrev:

Har kjøpt meg noen buttplugger i ulik str siden jeg synes det er deilig med litt stimulering i den enden.

Lurer på hvordan de bør brukes. Jeg har tenkt at det er noe man kan bruke under onanering eller ha bak når man har sex. 

Mener å ha lest her at noen har sovet med den (Kan det ha vært SlemUlv som skrev det). Er det mulig å sove og gå med dette? Hva er grunnen til det i såfall? Oppvarming/tøying mtp på analsex eller er det bare pirrende?

Kom gjerne med tips/råd.

(Jente)

Hva faen er vitsen med å sove med en buttplug? Høres helt idiotisk ut. Skal du stimuleres mens du sover? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev:

Hva faen er vitsen med å sove med en buttplug? Høres helt idiotisk ut. Skal du stimuleres mens du sover? 

Det er deilig å sovne slik. Og så er man mer klar neste morgen..  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om det begynner å brenne og du blir henter bevisstløs ut av huset av røykdykkere? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Thyra said:

Hva om det begynner å brenne og du blir henter bevisstløs ut av huset av røykdykkere? 

Er vel ikke noe verre enn å havne i en bilulykke uten å ha byttet til ren truse.

Anonymkode: fdba4...0aa

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Enig. Det kan da ikke være bra å ha en buttplug i anus i mange timer, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Arabella said:

Enig. Det kan da ikke være bra å ha en buttplug i anus i mange timer, heller.

Man tar ikke skade av det, hvis det er det du tror.

Kroppen er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man tar ikke skade av det, hvis det er det du tror.

Kroppen er fantastisk.

At kroppen er fantastisk er ikke vanskelig å si seg enig i. Har du belegg for at det ikke er skadelig å ha gjenstander i anus i timevis, hele natten? Hender det at du sover med en dildo i vagina i mange timer, også? Hvordan går det i så fall?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke noe verre enn å havne i en bilulykke uten å ha byttet til ren truse.

Hva om du både hadde butplug og skitten truse? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke vitsen med å ha den om natten. Jeg tenker heller at den mister litt effekt enn det motsatte...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, Rotemor said:

Jeg forstår heller ikke vitsen med å ha den om natten. Jeg tenker heller at den mister litt effekt enn det motsatte...

I praksis så er det vel heller mest tanken som er spennende, så finner man ut at det ikke er like kult som man hadde trodd, om man prøver.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I praksis så er det vel heller mest tanken som er spennende, så finner man ut at det ikke er like kult som man hadde trodd, om man prøver.

Antagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ofte fordøyer vi jo maten vi har spist om natten. Så kommer det ut neste morgen. Ville personlig gått på do først, men men... 

Anonymkode: ab1b5...f5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ofte fordøyer vi jo maten vi har spist om natten. Så kommer det ut neste morgen. Ville personlig gått på do først, men men... 

Anonymkode: ab1b5...f5c

Men det gjør jeg jo. Og skyller. Når jeg så klar så mente jeg mer mentalt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det og syntes det var både spennende og bra!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 3.5.2019 den 1.03, Mr. Kilmister skrev:

Ja, dette virker veldig troverdig 

Anonymkode: 01f80...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det vanlige er å bruke den på jobb. Men ikke start med den største med en gang, det vil synes på gangen din på jobb. Start med en liten, men vær uansett forsiktig når du setter deg ned på møter. Prøv å vinkle stumpen litt til siden når du setter deg. Ingen vil merke at det er fordi du har en plugg i rumpa (kanskje med unntak av de mest erfarne). Etterhvert kan du øke i størrelse, og til slutt vil det bli rart å gå ut uten noe i rumpa.

Anonymkode: 67f4c...a9b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en plugg i metall med diamant på toppen😊elsker denne og bruker den sammen med viberatoren min.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...