AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Hver gang jeg skaffer meg et nytt profilbilde på facebook så pleier jeg å være veldig fornøyd med det of studerer det opp og ned før jeg publiserer det. Er ganske sjeldent jeg får nytt profilbilde, ca 1-2 ganger i året. Når jeg har hatt profilbildet en stund så får jeg plutselig et helt annet syn på bildet og syntes ikke det er fint lenger i det heletatt! Så får jeg sånn: "nei! Hva i all verden for et stygt bilde det egentlig er 😱 tenk at alle har sett det!" så blir jeg rett og slett skikkelig flau... det er jo som om bildet plutselig er et helt annet.. endrer seg helt... fra at jeg syntes det et fint, lenge, til at jeg plutselig syntes det rett og slett er et mindre heldig bilde. Nå høres det sikkert ut som at jeg er en tenåring med dårlig selvbilde, men det er ikke tilfellet. Jeg er 25 og har egentlig et ganske ok selvbilde. Jeg lager tråden fordi jeg lurer på om det er flere som er sånn ? 😬😂 jeg klarer ikke å skjønne dette her! Helt merkelig... Anonymkode: 89910...427
Fru Uperfekt Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 Fasinerende er vel 2-3 år siden jeg endret mitt så kjenner meg ikke helt igjen men så er jeg utrolig lite fotogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå