Gå til innhold

Flere måneder uten sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til kvinner: 

Hadde dere klart dere 3 måneder uten sex? Jeg har ikke hatt sex på 3 måneder og holder på å gå på veggene snart🙁 

Anonymkode: 1e09c...236

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har måtter gå tre år uten, g å r helt på veggene. Er gift. 

Anonymkode: cb040...891

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem. På 4.året.

Anonymkode: f8fcc...9f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

6 mnder her. Er seksuelt frustrert 😛 

Anonymkode: 3d032...6d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Null stress om jeg er singel, men hadde blitt pottesur om det hadde skjedd i ett forhold. Hadde mest sannsynlig dumpet vedkommende lenge før det hadde gått 3 mnd.

Anonymkode: 78a50...a49

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til kvinner: 

Hadde dere klart dere 3 måneder uten sex? Jeg har ikke hatt sex på 3 måneder og holder på å gå på veggene snart🙁 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har måtter gå tre år uten, g å r helt på veggene. Er gift. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen problem. På 4.året.

Anonymkode: f8fcc...9f4

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 mnder her. Er seksuelt frustrert 😛 

Anonymkode: 3d032...6d8

Hva kommer det av at dere ikke har et aktivt seksualliv? Spørr av ren nysgjerrighet. 

Anonymkode: 1f0b6...03a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Måneder? :fnise:

Skal vi snakke igjen når vi snakker om år, eller...?

Du vet ingenting om å gå uten sex noen måneder, før det plutselig har blitt til år, og du innser at du ikke har hatt meningsfull fysisk kontakt med andre enn barna dine, om du er så heldig å ha noen, og ingen har tatt på deg, virkelig tatt på deg, holdt på deg, gitt deg en klem, strøket deg på kinnet, gitt deg en skikkelig klapp på skuldra, holdt hånda di, ja, alle sånne ting, før du innser at ingen har tatt på deg, ordentlig, på flere ÅR.

Da kan vi snakke.

Anonymkode: 113f2...bba

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måneder? :fnise:

Skal vi snakke igjen når vi snakker om år, eller...?

Du vet ingenting om å gå uten sex noen måneder, før det plutselig har blitt til år, og du innser at du ikke har hatt meningsfull fysisk kontakt med andre enn barna dine, om du er så heldig å ha noen, og ingen har tatt på deg, virkelig tatt på deg, holdt på deg, gitt deg en klem, strøket deg på kinnet, gitt deg en skikkelig klapp på skuldra, holdt hånda di, ja, alle sånne ting, før du innser at ingen har tatt på deg, ordentlig, på flere ÅR.

Da kan vi snakke.

♥️♥️♥️♥️♥️Vet hvordan du har det 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ikke noe problem.

Anonymkode: 20cf3...3c4

• Liker 1
Skrevet

1 år og 8 mnd siden jeg hadde sex, 3 mnd er ingenting. Kjenner ikke noe stort behov for å ha sex heller :) sex = drama 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Null problem. Jeg har gått 6 år. 

Anonymkode: 7dd72...c32

• Liker 2
Skrevet

Klaete det lett. Hadde ikke hatt sex på et og et halvt år før jeg møtte han jeg dater nå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til kvinner: 

Ja jeg har klart meg uten i 3 år nå. 

Anonymkode: e951d...6d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Halvannet år. Savner ikke sexen så mye, men langt mer berøringen. Nærheten og varmen. 

Først var det noen måneder med kjærlighetssorg. Så ble jeg alvorlig syk og la på meg over ti kilo, hvor mesteparten var på magen. Føler meg derfor heller ikke vel i min egen kropp, og da fungerer det dårlig med det seksuelle for min del.  Og som ikke det var nok, så har jeg fått psoriasis over hele kroppen, inkludert nedentil. Tror de færreste menn synes at ei flassete tigerhøne er seksuelt opphissende, langt mindre estetisk. 

Anonymkode: ed46d...a12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt man ikke er helt alene.

7-8 år. Nærmer meg 30 årene og prøver å finne den rette. 

Anonymkode: ce3d7...52d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driter egentlig i hele sexen nå altså, jeg ville vært fornøyd om noen bare tok på meg..

La hånden sin på meg, med følelse, hånd mot kropp, tok på meg, med følelse, som et menneske.

Er det for mye å be om?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til kvinner: 

Selvsagt klarer man seg tre måneder uten sex! 

Anonymkode: acad1...d3f

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til kvinner: 

Da har du jaggu store problemer...

Anonymkode: 1be14...726

AnonymBruker
Skrevet

I tidlig tyveårene ble jeg fort veldig seksuelt frustrert og lot det ikke gå lenge, i tredveårene klarer jeg meg bedre. Møter ikke menn jeg vil ha sex med hele tiden, og bare ha sex for å ha sex uten å være 100% interessert i sex med akkurat den personen er noe jeg har prøvd og ikke får mye ut av (lenger). Da er det bedre å bare fantasere og onanere. I skrivende stund er det fire måneder siden, tror jeg har gått et år på det meste. 

Det skal sies at jeg får litt kos, flørt, nærhet og klining, jeg har menn i livet mitt, men akkurat penis i vagina er det langt mellom. Men hadde jeg ikke hatt den flørten og den nære fysiske kontakten jeg har med noen, så hadde jeg nok gått på veggen. 

Anonymkode: 5d8c7...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Som en som alltid har hatt kjæreste ble jeg sykt seksuelt frustrert etter tre måneder som singel. Nå har jeg skaffet meg en fast elsker. Jeg vil ikke leve uten sex hvis jeg ikke må.

Anonymkode: 0ac7b...21d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...