Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #21 Skrevet 26. april 2005 OK, nå er den testet. Fjernet mine lag med vannfast Shiseido Distinguish uten problemer, og med mye mindre innsats enn YSLs remover. I morgen tester jeg den på Lancome-mascaraen min; den er enda verre å ta bort, så hvis den går bort like fort, er jeg solgt.
Gjest siri piri Skrevet 26. april 2005 #22 Skrevet 26. april 2005 kjøpte meg clinique naturally gentle make-up remover (tube). den værste dritten jeg har prøvd! taklet ikke krem på øyet heller. heldigvis falt den i do..
Gjest Cerise Skrevet 26. april 2005 #23 Skrevet 26. april 2005 OK' date=' nå er den testet. Fjernet mine lag med vannfast Shiseido Distinguish uten problemer, og med mye mindre innsats enn YSLs remover. I morgen tester jeg den på Lancome-mascaraen min; den er enda verre å ta bort, så hvis den går bort like fort, er jeg solgt. [/quote'] *følger spent med*
Gjest Étoile Skrevet 27. april 2005 #24 Skrevet 27. april 2005 OK' date=' nå er den testet. Fjernet mine lag med vannfast Shiseido Distinguish uten problemer, og med mye mindre innsats enn YSLs remover. I morgen tester jeg den på Lancome-mascaraen min; den er enda verre å ta bort, så hvis den går bort like fort, er jeg solgt. [/quote'] Jeg liker den så godt fordi den liksom får mascaraen til å "smuldre" bort, fremfor å bare fortynne dritten slik det virker som tofasefjernere gjør.
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #25 Skrevet 27. april 2005 Jeg liker den så godt fordi den liksom får mascaraen til å "smuldre" bort' date=' fremfor å bare fortynne dritten slik det virker som tofasefjernere gjør.[/quote'] Og så virker den mye mer skånsom mot huden under øynene. At den koster 150kr mindre enn YSL sin, er heller ikke å forakte. Tipper den varer lenge. Jeg er i hvertfall fornøyd etter en gangs test på vannfast mascara, selv om jeg tror jeg hadde den for noen år siden, da den var i tube, og likte den IKKE (men da brukte jeg samme metode som for flytende fjernere).
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #26 Skrevet 28. april 2005 Jeg var innom H&M i dag, og "måtte" kjøpe den lille flaska med sminkefjerner fra Nivea. Kostet meg 48,50,- Det gjør ikke akkurat noe hvis den er mildere mot huden enn tofase-fjernerne, for jeg har skrekkelig tørr hud. Prisen er også betydelig mer sympatisk enn YSL sin, som koster stolte 210,- Takk til alle for gode råd, jeg kjøpte den fra Nivea, og den var helt super! Den fjernet vannfast mascara, ikke føltes den oljete og ikke ble jeg rød og sår rundt øynene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå