Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som vet om en sminkefjerner uten "olje", som man kan fjerne vannfast mascara med???

:blaveis:

Gjest Daniella_
Skrevet

Dermalogica sin?

Står ingenting om at den fjerner vannfast mascara, men det står at den fjerner "stubborn mascara".

Kan det være det samme mon tro? :sjarmor:

Beste sminkefjerneren jeg har prøvd i allefall.

Gjest Gjesta
Skrevet

Dermalogica sin fjerner IKKE vannfast mascara! I det hele tatt tror jeg du vil ha problemer med å fjerne vannfast sminke med en fjerner uten olje....

Fjerneren fra Simple (Vita osv) er ikke fettete, og fjerner vannfast sminke. Selv bruker jeg vannfast mascara hver dag, og tofase-fjerneren til YSL.

Gjest Anonymous
Skrevet
Dermalogica sin fjerner IKKE vannfast mascara! I det hele tatt tror jeg du vil ha problemer med å fjerne vannfast sminke med en fjerner uten olje....

Fjerneren fra Simple (Vita osv) er ikke fettete, og fjerner vannfast sminke. Selv bruker jeg vannfast mascara hver dag, og tofase-fjerneren til YSL.

Den fra YSL, er det fettete? Syns at jeg går med et sånt oljet belegg på øynene når jeg bruker de med olje i, uansett hvor mye jeg "skurbber" - Har prøvd Kanebo nr 38, den som skal fjernes kun med varmt vann, men likte ikke den...

Gjest Gjesta
Skrevet

Den fra YSL, er det fettete?

Vel, den er akkurat lik andre slike fjernere som består av to lag som du rister sammen. Så hvis du synes de er fettete, da vil du ikke like den. Jeg har tørr og ømfindtlig hud, og denne er den jeg føler er mest skånsom (selv om jeg kanskje ikke burde bruke vannfast mascara hver dag).

Simple sin er IKKE fettete, i hvertfall. Vet at mange liker den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Lillth: Tusen takk, skal prøve den :-)

Gjest Gulltopp
Skrevet

Henger meg på Lilith her; YSL er veldig bra!

Skrevet

Nivea har en blå tube (ca. 50 kr.), og den fjerner vannfast mascara. Anbefales!

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg har akkurat oppdaget en sminkefjerningslotion fra Nivea som er helt suveren!

Liten blå flaske, heter vel Waterproof eye and lip makeup remover eller noe sånt.

Tar en liten klatt på fingrene, masserer inn i øyenvippene og tørker av med en bommullspad fuktet med vann - vips borte, uten å gnikke og gni så masse på huden rundt, og uten å bli fettete.

Føler jeg har prøvd stort sett det som finnes av sminkefjernere, dyrt og billig, og blir aldri fornøyd. Enten må jeg gnikke til jeg blir sår, eller huden blir oljete, eller jeg våkner opp og ser ut som en vaskebjørn rundt øynene morgenen etter.

Niveaen er den beste jeg har vært borti, enste aberet er at den svir dersom den kommer innpå øyet, men bortsett fra det er den super!

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det en slags krem? Jeg hadde den på tube før (for vannfast sminke), og synes bare det ble masse klin. Men dette høres interessant ut.

Gjest Étoile
Skrevet

Den har konsistens som en lett lotion. Jeg bruker bare på størrelse med en liten ert, som jeg stryker over vippene med pekefingrene, og så tørker av etterpå med bommull og vann. Det er kanskje litt mer klin enn tofasefjerner på pad, men jeg synes det er så herlig å slippe gnikkingen og den oljete følelsen.

Brukte tofasefjerneren fra Chanel før, og våknet opp med vaskebjørnøyne hver morgen. Så langt har jeg ikke hatt et eneste "tilfelle" med denne, så den tar sminken utrolig godt.

Skrevet
Jeg har akkurat oppdaget en sminkefjerningslotion fra Nivea som er helt suveren!

Liten blå flaske, heter vel Waterproof eye and lip makeup remover eller noe sånt.

:Nikke: Er den jeg og mente. Det er en tube, ikke sant? Med krem. For de flaskene til Nivea er ikke for vannfast.

Gjest Étoile
Skrevet

:Nikke: Er den jeg og mente. Det er en tube, ikke sant? Med krem. For de flaskene til Nivea er ikke for vannfast.

Nei, den jeg har er en ugjennomsiktig lyseblå flaske. Kan jo være at det er samme, bare byttet embalasje. Jeg har ikke prøvd den før ihvertfall.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

har prøvd oljefrie sminkefjernere...

Kommer på èn: LdB oljefri sminkefjerner. FOR ALT I VERDEN IKKE KJØP DENNE!

Den svir helt grusomt og du må gnikke og gnikke i evigheter. Jeg trodde jeg skulle bli blind når jeg prøvde den... :grine:

Gjest Anonymous
Skrevet
har prøvd oljefrie sminkefjernere...

Kommer på èn: LdB oljefri sminkefjerner. FOR ALT I VERDEN IKKE KJØP DENNE!

Den svir helt grusomt og du må gnikke og gnikke i evigheter. Jeg trodde jeg skulle bli blind når jeg prøvde den... :grine:

Stakkars deg :trøste:

Annonse
Gjest hjalmarlover
Skrevet

Å! Takk! :-)

Er heldigvis lykkelig igjen nå.. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var innom H&M i dag, og "måtte" kjøpe den lille flaska med sminkefjerner fra Nivea. Kostet meg 48,50,-

Det gjør ikke akkurat noe hvis den er mildere mot huden enn tofase-fjernerne, for jeg har skrekkelig tørr hud. Prisen er også betydelig mer sympatisk enn YSL sin, som koster stolte 210,-

Gjest Cerise
Skrevet
Jeg var innom H&M i dag, og "måtte" kjøpe den lille flaska med sminkefjerner fra Nivea. Kostet meg 48,50,-

Det gjør ikke akkurat noe hvis den er mildere mot huden enn tofase-fjernerne, for jeg har skrekkelig tørr hud. Prisen er også betydelig mer sympatisk enn YSL sin, som koster stolte 210,-

du får holde oss oppdatert når du har testet denne! HAdde egentlig tenkt å forsøke Simple sin sminkefjerner, men vurderer også denne. For øyeblikket bruker jeg simple sine ansiktsservietter, liker disse, men litt mye gniing som visst ikke er så bra :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

du får holde oss oppdatert når du har testet denne! HAdde egentlig tenkt å forsøke Simple sin sminkefjerner, men vurderer også denne. For øyeblikket bruker jeg simple sine ansiktsservietter, liker disse, men litt mye gniing som visst ikke er så bra :-?

ALLE digger Simple sin, og den er kjempeeffektiv på å ta bort sminken, men pass deg hvis du har sensitiv hud eller følsomme øyne, for hos meg kjentes det ut som om jeg hadde fjernet sminke INNPÅ øyet etterpå. Den gikk rett i vasken :-?

Gjest Cerise
Skrevet

ALLE digger Simple sin, og den er kjempeeffektiv på å ta bort sminken, men pass deg hvis du har sensitiv hud eller følsomme øyne, for hos meg kjentes det ut som om jeg hadde fjernet sminke INNPÅ øyet etterpå. Den gikk rett i vasken :-?

Hmm.. trodde denne skulle være så bra for sensitiv hud o.l. *tenketenke* Heldigvis ikke det verste bomkjøpet man kan gjøre,den er ikke så dyr ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...