AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Visste ikke hvor denne burde plasseres, så da tenker jeg den passer best her. Jeg føler ingen «trenger» meg her i livet bortsett fra mine tre barn. Jeg mangler noen jeg er spesiell for, og føler jeg svinner bort uten den nære relasjonen til et/noen annet menneske. Har ikke partner, men noen venner, og ingen familie med regelmessig kontakt. Så da går jeg til/ fra jobb, lager middag til barna, og legger meg. Hver dag. Er alenemor, så muligheten for å møte noen nye venner eller partnere begrenser seg da jeg er bundet til hjemmet pga barna. TS Anonymkode: e7e74...7e8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Så leit for deg ts. Jeg tenker at gjennom livet har de fleste perioder der de føler seg ensomme, til overs eller ulykkelige. som alenemor for flere barn, har man egentlig plass til veldig lite. Og dagene fylles av stress, forpliktelser og det å sette til side egne behov. Særlig når man er alene, kan dette virke utslitende, og et behov om noe mer melder seg. Du ser det kanskje ikke nå, men at de tre barna dine trenger deg, er alt du trenger. Når de er voksne og klarer seg selv, får du masse tid til å finne noe som er «deg». i mellomtiden må du gjøre som tusenvis av foreldre ha måttet gjøre før deg: fokusere på en dag av gangen, og ikke minst: jobbe med å akseptere at det er enkelte ting du ikke får jobbet med akkurat nå. Det må rett og slett komme senere. I mellomtiden kan du «lette på trykket» ved å dagdrømme, planlegge og tenke på (men ikke tenke ihjel). Vet flere som har hatt god nytte av å melde seg inn i aleneforeldreforeningen, der de får det fellesskapet de trenger for å føle seg mer hel. Akkurat nå er det slik. Men det er det som er det fine med livet: absolutt ALT er i forandring. Ønsker deg lykke til❤️ Anonymkode: ee6e6...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå