Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som har bekjente som har begynt å jobbe for dette selskapet? Jeg synes det er helt sykt hvordan noen er frekke nok til å spamme uendelige mengler med reklame for dette og forsøker å utnytte sitt kontaktnett for noen tusenlapper. Og alltid når det kommer spørsmål så skal ALT taes på pm, aldri noen svar på spørsmål eller priser på offentlig vegg. Lurer på hvorfor....🤔 

Før og etterbildene er redigerte eller av og til av forskjellige personer(!)... dette er rett og slett scam..

Noen andre som er utsatt for irritetende «venner» som har begynt med dette?🙄

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis ikke, men jeg har fryktelig mange overvektige og godtroende venner som har kommentert JA eller ett eller annet på reklamesider for noe slankehumbug. Det sørger jo for synlighet. De sidene jeg har sett har også helt urealistiske før- og etterbilder, så det er mulig det er samme virksomhet vi tenker på. Oftest en person som ser ut som hun har gått ned 25-30 kg på 4 uker. At de ikke forstår at det bare er snake oil er utenfor min fatteevne! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg forhandler dette og jeg har kjøpt. Jeg er faktisk fornøyd. Fordøyelsen er bedre, søvnen er bedre og søtsuget er mindre. Har gått ned mye i vekt men har gjort en betydelig egeninnsats også så hva som er hva er ikke greit å si. Men keto kaffen demper virkelig lysten til å dytte innpå mye mat og demper søtsuget. Mitt favorittprodukt. Wrapen vet jeg ikke om virker må jeg ærlig innrømme. Her er jeg litt i tvil. Cleanse hjelper på fordøyelsen og denne eller Greens to go hjelper på søvn. Jeg har slitt mye med søvn tidligere. Det er endel vitaminer og mineraler i disse produktene så man føler seg jo også bedre om eventuelle mangler blir dekket opp. Dette er min erfaring. Kunne lagd noen smashing før og etterbilder også men som sagt har jeg lagt mye egeninnsats i vektnedgangen også så mesteparten av æren for dette må jeg nok ta selv. 

Anonymkode: e1445...980

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg ikke selger noe. Har bare kjøpt et par ganger. 

Anonymkode: e1445...980

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et par stykker ja.... Og syns også det er sleipt det at de aldri svarer på spm offentlig eller i gruppen sin men kun på PM. Tror det er et manipulasjonstriks fordi det er vanskeligere å si nei takk direkte til noen, enn å si nei takk i en gruppe.
Var dum den første gangen å kjøpte et par produkter, de fungerte selvsagt ikke og nå har jeg lært. 
Skjønner det at folk vil tjene penger, men syns ikke det er en god business ide generelt fordi det er ikke stor forespørsel etter produktene, samme produkter finnes mye billigere, og det overrasker meg at de vil være så kyniske å bevisst lure vennene og nettverket sitt. Hun ene som drev med dette i min krets hadde bleket tennene sine med laser, og solgte en blekingstannkrem hun poserte med og viste hvor hvite tenner hun hadde... Alle gikk fem på...  Men det varte ikke lenge, hørte aldri noe mer om produktene fra henne etter 2-3 måneder med masse reklame og meldinger. 

Anonymkode: a688f...2da

Skrevet

Hvis noen er så dumme at de tror de kan bli tynne av å bruke tape så fortjener de å bli lurt.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et Multi lLevel mMarketing-selskap, det burde man absolutt holde seg unna. Disse selskapenes egen statistikk viser at 99.7% av de som blir involvert i dem taper penger. Man kan selvsagt bare kjøpe produktene også, men det som er med disse selskapene er at produktene deres finnes gjerne både bedre og billigere andre steder. 

Anonymkode: 3e026...c3c

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen fler?😓

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Jeg ble spurt om jeg ville prøve slankekaffe for "bare" 700 kr. Må sies at jeg veier 50 kg og sliter til tider med å klare å spise mat i det hele tatt pga angst. Så følte det som veldig upassende å bli foreslått noe sånt. 

Anonymkode: 967e6...462

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, av ei jeg kjenner ganske godt. 

Anonymkode: 967e6...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...