AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Min mann er borte fra meg i lengere tid nå uten at jeg kan kontakte han eller noe. Jeg er så vandt til å ha han der, aldri gått mere enn maks en helg uten han. Jeg savner han så utrolig mye! Samtalene, oppmerksomheten, kjærligheten og sexen. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Merker nå hvor «kjedelige» dagene og da særlig kveldene blir uten han! Vi har barn sammen, men h*n sover jo klokken 19 og jeg sitter alene. Har avtalt med venninner at de skal komme på besøk så jeg ikke blir så ensom, men det fyller jo bare ett behov jeg har, og ikke alle de andre. Hva søren gjør dere kvinner som ofte har mannen borte over lengere tid? Jeg tørster allerede etter han og det har gått bare 72 timer...!😅 Anonymkode: cd22d...b14
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Onanerer selvsagt. Ta ansvar for deg selv. Anonymkode: 043e6...c0c 6
Puff Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Ellers: Les bok, se på serier, få barnevakt å ta deg en tur sammen med venner. Egentid er bare bra 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Les bok! Fyll fryseren med matretter og bakevarer. Se serier du ikke ville sett ellers. Ta opp en ny/gammel hobby (lære å strikke og å sy står høyt på lista her). Anonymkode: 54098...ffc 2
Nerine_ Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 Jeg er såpass selvstendig at jeg klarer å gjøre alt uten mannen min. Heldigvis! 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Onanerer selvsagt. Ta ansvar for deg selv. Anonymkode: 043e6...c0c TS her. Ja. Det gjør jeg jo. Fortsatt ikke tilstrekkelig. Mange andre behov enn det seksuelle også. Jeg vet at det sikkert ikke er så mye å gjøre med dette enn å holde ut og glede seg. Var bare godt å få ut frustrasjonen. Kanskje det er andre det ute som kan si «skjønner hva du mener!!» og det ville føles godt å vite. Jeg klarer å ta vare på meg selv, ikke det det handler om. Bare godt å snakke med andre som har vært i samme situasjon. Anonymkode: cd22d...b14 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 Har vært sammen med mannen min i 27 år, og han har jobbet i Nordsjøen hele tiden. Dvs at han er borte halve året. Var litt grining første årene... 😬 Vi har 4 barn. Nå foretrekker jeg egentlig at han er borte.... 🙈😂 Anonymkode: 99e86...ea8 3
Mumeod Skrevet 28. april 2019 #8 Skrevet 28. april 2019 (endret) 2 minutter siden, Nerine_ skrev: Jeg er såpass selvstendig at jeg klarer å gjøre alt uten mannen min. Heldigvis! For en unødvendig kommentar. Må gå an å savne partneren sin uten at du skal komme med slike slengbemerkninger. Syns det er fint å høre jeg hvor glad ts er i mannen sin Endret 28. april 2019 av Mumeod 2
Nerine_ Skrevet 28. april 2019 #10 Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, Mumeod skrev: For en unødvendig kommentar. Må gå an å savne partneren sin uten at du skal komme med slike slengbemerkninger. Syns det er fint å høre jeg hvor glad ts er i mannen sin Jo det er helt fint å savne. Men passe stusselig å ikke klare og fylle tiden man har etter kl 19 på egenhånd. 3
Mumeod Skrevet 28. april 2019 #11 Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Jo det er helt fint å savne. Men passe stusselig å ikke klare og fylle tiden man har etter kl 19 på egenhånd. Hva får du ut av å skrive slike stygge kommentarer om ts? Folk er forskjellige, og det er lov å savne. Respekt at folk er ulike, isteden for å slenge dritt.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #12 Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, Mumeod skrev: For en unødvendig kommentar. Må gå an å savne partneren sin uten at du skal komme med slike slengbemerkninger. Syns det er fint å høre jeg hvor glad ts er i mannen sin TS her. Takk! Så unødvendig å skulle få meg til å føle meg som en lite selvstendig kvinne bare fordi jeg savner den gode mannen han er..! Jeg klarer meg selv, det gjør jeg. Men alt godt føles rett og slett bedre med han, og meningen med livet blir ti tusen ganger tydeligere ved han med min side. Det er ikke noe galt i det! ❤️ Anonymkode: cd22d...b14
Nerine_ Skrevet 28. april 2019 #13 Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, Mumeod skrev: Hva får du ut av å skrive slike stygge kommentarer om ts? Folk er forskjellige, og det er lov å savne. Respekt at folk er ulike, isteden for å slenge dritt. Da får jeg beklage om folk er så nærtagende at det der oppfattes som stygt/drittslenging🙂 1
kaleidoskop Skrevet 28. april 2019 #14 Skrevet 28. april 2019 Koser meg skikkelig i eget selskap, lager den middagen jeg liker som mannen ikke er så glad i. Ser på serier han ikke liker så godt å se på, henger på KG. Sitter ekstra lenge oppe Men nå er ikke han så mye borte, så når han er det koser jeg meg.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #15 Skrevet 28. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært sammen med mannen min i 27 år, og han har jobbet i Nordsjøen hele tiden. Dvs at han er borte halve året. Var litt grining første årene... 😬 Vi har 4 barn. Nå foretrekker jeg egentlig at han er borte.... 🙈😂 Anonymkode: 99e86...ea8 TS her. Hehe, det blir vel kanskje lettere med tiden ja. Jeg tenkte før han dro at det ville bli litt godt, når man er så mye oppå hverandre skinner jo de irritasjonsmomentene litt sterkere igjennom, og jeg tenkte jeg ville ha godt av denne egenntiden man snakker så mye om. Men når jeg først sitter her så skjønner jeg ikke helt hvorfor det skulle føles så godt. Det som er godt er å ha han her, uansett små irritasjoner i hverdagen. Jeg merker ihvertfall nå hvor viktig han er for meg og hvor mye jeg elsker han. Så det er sikkert lurt å være litt borte fra hverandre, for å sette skikkelig pris på hverandre..! 4 barn ja! Da har du jo ihvertfall endel å henge fingrene i da😅😊❤️ Takk for gode tips! Kanskje jeg tar en tur til mamma og får henne til å lære meg litt strikking. Bøker har jeg jo også «savnet». Tatt opp Yoga da. Fant en app. Det hjalp på rastløsheten ihvertfall😊 Anonymkode: cd22d...b14 2
Mimin Skrevet 28. april 2019 #16 Skrevet 28. april 2019 Når mannen er borte bruker jeg å trene, gjøre husarbeid, lese bøker eller se serier 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2019 #17 Skrevet 28. april 2019 Jeg har vært sammen med ei dame som ville/måtte ha meg der 24/7. Måtte sitte der sammen med henne å kose, se film å spise sjokolade. Det kom krav om å slutte med alle fritidsaktiviteter bare fordi hun måtte ha meg der hele tiden. På ett år gikk hun opp over 20 kg. Sur å grinete var hun også fordi ingen klær passet lenger. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #18 Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Jeg har vært sammen med ei dame som ville/måtte ha meg der 24/7. Måtte sitte der sammen med henne å kose, se film å spise sjokolade. Det kom krav om å slutte med alle fritidsaktiviteter bare fordi hun måtte ha meg der hele tiden. På ett år gikk hun opp over 20 kg. Sur å grinete var hun også fordi ingen klær passet lenger. TS her. 😅😂🤣 Kjipern for dere da. Vårt forhold er ikke sånn som du snakker om, klarer meg fint uten han 24/7, men synes det er kjipt når det er snakk om >72 timer uten han. Da refererte jeg også til samtaler, oppmerksomhet og sex i HI, ikke sjokolade og film, så det var litt av en digresjon. Dog, takk for underholdningsverdien du gav i det minuttet det tok å lese den teksten! Anonymkode: cd22d...b14 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 28. april 2019 #19 Skrevet 28. april 2019 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært sammen med mannen min i 27 år, og han har jobbet i Nordsjøen hele tiden. Dvs at han er borte halve året. Var litt grining første årene... 😬 Vi har 4 barn. Nå foretrekker jeg egentlig at han er borte.... 🙈😂 Anonymkode: 99e86...ea8 Tåpeleg svar !. Fortrekker at han er borte, men er vel glad til når Kontoen fylles opp. ? Håper inderleg din mann igjennomskuer din holdning. Endret 28. april 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #20 Skrevet 28. april 2019 Vi har begge jobber som gjør at vi reiser mye og er gjerne fra hverandre over en uke eller to om gangen. Jeg vet at han onanerer og jeg gjør det også. Gjerne daglig. Anonymkode: 95de2...ebc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå