AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Del Skrevet 28. april 2019 Bestile meg endel undertøy fra Nelly, og siden "alle" tydeligvis elsker og bruker CK så bestilte jeg meg også en av de beryktede sportsundertøyet! Kun overdel, siden det var det jeg var ute etter. Men må innrømme at skuffelsen var stor da den ankom. DET tynne stoffet? Det var mykt og behagelig selvfølgelig, men så tynt da? Synes ikke det kjentes ut som jeg tok på en del som kostet nesten 400kr, nei.. Ble jeg sendte den tilbake.. Skal jeg ha noe så tynt så kjøper jeg heller en billig fra HM. Hva er det jeg ikke forstår her? Er det bare pga merket folk kjøper det dyre der? 😊 Anonymkode: 7c7e5...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Del Skrevet 28. april 2019 Sportsundertøy? Eller vanlige topper? Jeg bruker hovedsakelig dette som undertøy, sportsvarianter fra casall. Anonymkode: b0928...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Del Skrevet 28. april 2019 Jeg bruker i alle fall bare underdelene, men de sitter utrolig godt, og er luftige i forhold til mange andre truser. Anonymkode: bb911...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MuggenKanari Skrevet 28. april 2019 #4 Del Skrevet 28. april 2019 De er så utrolig behagelige å ha på. Og det er det undertøyet jeg har som har holdt lengst. Jeg vasker undertøy på 90 så ting rakner relativt fort. Ikke ck, de overlever alt fra bleking til kokvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #5 Del Skrevet 28. april 2019 Det var kult en liten periode på 90-tallet. Da de fikk Kate Moss og Marky Mark til å tørrjukke på hverandre i reklamen. Dagens 90-talls kids syns da det er schtilig å gjenleve dette. Anonymkode: 78d16...50f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 28. april 2019 #6 Del Skrevet 28. april 2019 jeg synes de er behagelige å bruke, men overdelene er ikke treningstopper, jeg bruker de som vanlig undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. april 2019 #7 Del Skrevet 28. april 2019 Nå er jeg mann så neppe den rette til å svare. Men jeg trodde kvinner kjøpte Calvin Klein for å kunne posere i bare undertøyet på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #8 Del Skrevet 28. april 2019 Kunne tenkt meg brief(truser) i CK. Hvordan er de i størrelsen? Små? Anonymkode: 6893b...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #9 Del Skrevet 28. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne tenkt meg brief(truser) i CK. Hvordan er de i størrelsen? Små? Anonymkode: 6893b...706 Jeg syns de er store, men klarer ikke den strikken på hoftene. Anonymkode: b0928...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #10 Del Skrevet 28. april 2019 Ja hva er egentlig greia?🤔 Anonymkode: 86684...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #11 Del Skrevet 28. april 2019 55 minutter siden, AnonymBruker said: Det var kult en liten periode på 90-tallet. Da de fikk Kate Moss og Marky Mark til å tørrjukke på hverandre i reklamen. Dagens 90-talls kids syns da det er schtilig å gjenleve dette. Anonymkode: 78d16...50f Tror den PR stunten med unge Brooke Shields som sier at hun ikke har noe på seg annet enn Calvins (?), som også gjord susen. Altså, det er bare marketing, ingenting spesielt med CK, og nå når jeg ble eldre, synes også de er tacky. Men den nye generasjon av ungdommer, kjøper dem igjen. Anonymkode: 60f40...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #12 Del Skrevet 29. april 2019 21 hours ago, AnonymBruker said: Tror den PR stunten med unge Brooke Shields som sier at hun ikke har noe på seg annet enn Calvins (?), som også gjord susen. Altså, det er bare marketing, ingenting spesielt med CK, og nå når jeg ble eldre, synes også de er tacky. Men den nye generasjon av ungdommer, kjøper dem igjen. Anonymkode: 60f40...c1c Det var vel for CK jeans og ikke undertøy Anonymkode: 621f9...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå