Mines Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 Vi skal ha ringene våre på en liten pute som forlover skal bære. jeg ønsker en helt enkelt uten blonder og stjæs! Hvor i allverden kan jeg finne ringputer? Hos gullsmeden, kanskje? PS: jeg kan ikke sy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 De har hatt ringputer hos alle de brudekjole-butikkene jeg har vært i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 7. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Takk for svar? Er disse veldig "søte" (blondekanter, hvite etc). Aner ikke om det finnes, men det hadde vært flott en en pute av fløyel, kanskje ensfarget i dyp rød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 På Ebay er det mange ring puter! > Ebay: Ring pillow _________________ 08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-03-07 15:53 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 7. mars 2002 #5 Del Skrevet 7. mars 2002 Er det vanlig å bruke sånne ringputer? Har tenkt på å ha det, men har aldri sett det i bruk. KOmmer da ringbæreren opp med ringene når presten spør etter dem? Tror dere en gutt på 4 år kan klare denne jobben (gudbarnet mitt)?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 7. mars 2002 #6 Del Skrevet 7. mars 2002 ..om man ikke finner en ringpute man liker, kan det vel ikke være allverdens jobb å lage den selv?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #7 Del Skrevet 8. mars 2002 Hvor mye koster noe sånt? Er det andre alternativer enn en pute? Og hvis man ikke vil ha pute, kan man bare ha ringene i esken fra gullsmeden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 8. mars 2002 #8 Del Skrevet 8. mars 2002 Det vanlige her til lands er vel at mannens forlover har ansvaret for ringene. Disse har han enten i lommen eller innerlommen på dressen.. og så overleverer han de til presten når han spør etter ringene?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #9 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har hørt at det er vanlig å IKKE ta på seg ringene oppe ved alteret i Norge... Men det er vel litt stusselig? Hva gjør man da? Har dem på seg på vei inn også??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 8. mars 2002 #10 Del Skrevet 8. mars 2002 I de bryllupen jeg har vært i (4 stk) har de tatt på ringene ved alteret, med mindre de har vært gift fra før og bare har hatt stadfestelse av ekteskapet i kirken. Det har vært mannens forlover som har hatt ringene, og har gitt disse til brudgommen før ringpåsettelsen. Men jeg syns det høres litt søtt ut med en liten ringbærer... _________________ Engel1212[ Dette Innlegg er endret av: Engel den 2002-03-08 08:41 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå