AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Jeg prøvde å finne relaterte tråder det å jobbe i et annet land enn Norge. Noe jeg bør tenke på om jeg skulle få jobb i et annet land. Bør jeg ha adresse i Norge? og hvilke skumle skatte greier er det jeg kan støte på? Det er et fag som jeg vil jobbe med i et annet land, siden det er minimalt av det i Norge, dermed har jeg ingen annen valg. Hvis dere kjenner til relaterte tråder til tittelen, så send gjerne linker hit. Vil høre erfaring fra dere som jobber i et annet land, og hvor dere har adresse? Anonymkode: 78aed...f2a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Jobbet i london, byttet adresse dit, skattet til England. Null trøbbel. Anonymkode: a2c24...65c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg prøvde å finne relaterte tråder det å jobbe i et annet land enn Norge. Noe jeg bør tenke på om jeg skulle få jobb i et annet land. Bør jeg ha adresse i Norge? og hvilke skumle skatte greier er det jeg kan støte på? Det er et fag som jeg vil jobbe med i et annet land, siden det er minimalt av det i Norge, dermed har jeg ingen annen valg. Hvis dere kjenner til relaterte tråder til tittelen, så send gjerne linker hit. Vil høre erfaring fra dere som jobber i et annet land, og hvor dere har adresse? Anonymkode: 78aed...f2a Det avhenger veldig av hvilket land du ønsker å bo i. Er det for eksempel utenfor eller innenfor EU? Anonymkode: d99b8...db2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det avhenger veldig av hvilket land du ønsker å bo i. Er det for eksempel utenfor eller innenfor EU? Anonymkode: d99b8...db2 England Anonymkode: 78aed...f2a
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: England Anonymkode: 78aed...f2a Med Brexit et det vanskelig å si hvordan det vil bli, gitt. Anonymkode: 3a8c9...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå