Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg solgte en kjole til på Finn.no og damen som kjøpte den ble litt sur fordi jeg ikke ville «selge til halv pris av nyprisen for det er regelen på Finn» sa hun.

Jeg sa (før hun kom) at å sette ned prisen jeg hadde satt ikke var aktuelt.  

Kjolen er ubrukt og jeg ville heller vente å se om andre ville kjøpe den til ønsket pris (ca30% ned) før jeg evt vurderte prisen ned til hal pris. 

Så da lurer jeg på om alle Finn-entusiaster mener det er uskreven regel på det?

Anonymkode: 672b1...c9d

Skrevet

Hvorfor den idiotiske tittelen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fra reglene:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Anonymkode: 78249...1b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er det ikke! Folk tar de prisene de vil, også er det opp til kjøper om de vil betale den summen, og evt prute litt, og opp til selger om han vil godta pruting. 

Anonymkode: 8a72b...ef6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82,/mod. 

Endret av ninab82
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...