ikka2011 Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Påan igjen : Fineste ungkaren i universet søker ledige piker Bjarne Brudgom er tilbake....
TeddyToria Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 ...og har tydeligvis funnet drømmekaken til det bryllupet han en gang skal være gom i! Oppfordrer i allefall alle her til å kjøpe denne lekkerbiskenen! :o Han tror visst vi alle har lyst på samme kake!
ikka2011 Skrevet 22. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2005 Lurer på kozz drama enda eg....... Trenger en go latter litt sånn på begynnelsen av helgen....... Dakar bjarne bruddgom som blei dompa! Og som gjentar seg selv omat og omat! (sjekka ut alle innlegga hans i sta..... han repeterer seg selv..... den linken te den kaka..... Har han lagt inn også i flere dagbøker! han bygge opp noko sprell no tror jeg!)
Bjarne Brudgom Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 ........................ .................................
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Og kanskje ikke det smarteste stedet å være på sjekker'n - på bryllupsforumet
ikka2011 Skrevet 22. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2005 Og kanskje ikke det smarteste stedet å være på sjekker'n - på bryllupsforumet Ikke rette plassen nei!
Trampe Skrevet 23. april 2005 #8 Skrevet 23. april 2005 Synes det blir for dumt jeg...det er bare å la være å snakke til han i det hele tatt. Og så lurer jeg når denne blir flytta til snikk-snakk
ikka2011 Skrevet 23. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 23. april 2005 Synes det blir for dumt jeg...det er bare å la være å snakke til han i det hele tatt. Og så lurer jeg når denne blir flytta til snikk-snakk Der inne hadde kje mange forstått va vi snakker om... untatt dei som leser side opp og ner, her på bryllups forumet....
Trampe Skrevet 23. april 2005 #10 Skrevet 23. april 2005 Der inne hadde kje mange forstått va vi snakker om... untatt dei som leser side opp og ner, her på bryllups forumet.... Mente ikke at jeg ville den skulle flyttes dit - fullstendig enig med deg i det du sier - men jeg regner med at den blir flytta dit
Bjarne Brudgom Skrevet 25. april 2005 #11 Skrevet 25. april 2005 Mente ikke at jeg ville den skulle flyttes dit - fullstendig enig med deg i det du sier - men jeg regner med at den blir flytta dit Det ser ikkje slik ut mine damer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå