AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 1 av oss ønsker å legge barkduk i et blomsterbed, for så å legge jord over duken for å få et ryddig jordbed. 1 av oss ønsker barkduk med stein over. Et annet alternativ er barkduk og bark. Hva er deres tips og erfaringer? Anonymkode: e3575...e5c
Eliza Doalot Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Personlig liker jeg jordbedd best, men vil ikke ugresset fortsatt komme raskt? Jeg har valgt pyntebark i mine bedd. Ikke fordi jeg synes det er penest, men fordi jeg har selvinnsikt nok til å vite at jeg ikke kommer til å luke så ofte som jeg tror😁 Stein er pent om det passer til omgivelsene. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 4 minutter siden, Eliza Doalot skrev: Personlig liker jeg jordbedd best, men vil ikke ugresset fortsatt komme raskt? Jeg har valgt pyntebark i mine bedd. Ikke fordi jeg synes det er penest, men fordi jeg har selvinnsikt nok til å vite at jeg ikke kommer til å luke så ofte som jeg tror😁 Stein er pent om det passer til omgivelsene. Vi har berg og plen. Og platting av tre. Anonymkode: e3575...e5c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Med stein over Anonymkode: cb93d...69a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå