AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Film, du kan velge kun ÉN: Den beste filmen du har sett: Den dårligste filmen du har sett: Den skumleste skrekkfilmen du har sett: Den beste barnefilmen du har sett: Begrunn gjerne svaret ditt, mens jeg samler inn filmer jeg har lyst til å se fra dere Anonymkode: 1e2a6...09c
Jadzia Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Beste filmen: Bohemian rapsody - Musikken, skuespillerne, manus. Alt er gjennomsyret av kvalitet Dårligste filmen: Aner ikke, for jeg ser de aldri ferdig om de er elendige Skumleste: The grudge - vet ikke hva det er med den, men den kryper så innmari under huden på meg. Beste barnefilmen: Løvenes Konge - fan fra første sekund. Kan alle sangene og har til og med en tattovering med hakuna matata på kroppen.
Aragorn ll Elessar Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 (endret) Den beste filmen du har sett: Gone With The Wind (1939) Den dårligste filmen du har sett: The Brown Bunny (2003) Den skumleste skrekkfilmen du har sett: En svensk en som jeg så da jeg var 11-12 år. Men jeg husker ikke hva den heter Den beste barnefilmen du har sett: The Wiazard of Oz (1939 Jeg tror det regnes som en barnefilm\familiefilm Endret 28. april 2019 av Aragorn ll Elessar
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 (endret) The Motorcycle Diaries This Is the End Husker ikke navnet, men det var en Zombie film, på et mental -sykehus. Kamilla og Tyven. Endret 29. april 2019 av AthenaRavenLuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå