Gå til innhold

Hvordan er drømmehytta di?

labine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den så bra ut den du legger ut link til. Jeg skulle til å svare "ved sjøen", og den i linken er jo ved sjøen.

Men drømmehytta hadde kanskje ligger lenger sør, kanskje Risør eller noe. Har ikke så god greie på stedene nedover der, men altså litt lenger sør enn Oslo og Oslofjorden, der som den i linken din ligger.

Men ved sjøen skulle det vært uansett. Hytte på fjellet hadde jeg aldri giddet å bruke penger på. Ikke midt i skauen heller. Det måtte vært ved sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten og rett ved sjøen. Gjerne et nøst med oppholdsrom over. Helst et sted som lå litt for seg selv, og hvor jeg kunne begynne dagen med å bade naken. Ikke noe stort eller fancy! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, labine skrev:

Som overskriften sier, hva er drømmehytta di? Denne hadde vært perfekt for meg :) Akkurat passe langt fra hytta til mine foreldre og passe usentralt :)

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=145252761

Den så veldig fin ut, enig i det. Tror kanskje jeg ville valgt meg hytte litt lenger sørover, kanskje i Østfold/Vestfold. Men definitivt ved sjøen, og gjerne så nære som denne. Gode solforhold og utsyn er også viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengre sørover hadde nok vært fint - men hadde blitt alt for langt for meg siden jeg bor i Hedmark. Men vil definitivt ikke ha på fjellet eller i skauen. Eller, skauen kan gå an om det er med strandlinje til en innsjø. Men saltvann er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...