AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Jeg er er en godt voksen dame som prøver nettdating. Registrerte meg på Elitesingles, men lurer på om noen av dere har erfaring med den. Er den bra? Synes jeg får veldig lite svar der inne. Anonymkode: 82468...240
Kreator Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 (endret) Dette lukter jo av skjult reklame, men allikevel for alle andre som leser dette: Volumet i Norge er på Tinder. Det finnes et par "lokale" datingnettsteder med lang historikk som jeg antar er ok, slik som Sukker og Møteplassen. Basert på min egen erfaring er omtrent alle jeg traff på Sukker også på Tinder, men ikke motsatt. Så disse anser jeg som ok, men litt bortkastet fordi de fleste er på Tinder uansett. Tinder har også den fordelen at der er begge sider "aktive" (må velge), mens på de tradisjonelle stedene så blir damene fort litt blaserte og får piggene ute fordi de får mye oppmerksomhet og uansett kan forbli passive (venter på drømmeprinsen, i verste fall mer drømming enn venting). Så finnes det en haug med "spesialiserte" nettdating nettsteder, slik som utroskapssidene og de som fungerer som skjulte markedsplasser for prostitusjon/sugardating osv. De fungerer muligens til sitt bruk, det vet jeg ingenting om. I tillegg finnes det en haug med nettsteder - slik som den som nevnes av trådstarter - som tar seg godt betalt og påstår de har helt vanlig mennesker av en høyere kvalitet enn alle andre. Det er i beste fall veldig misvisende og i verste fall svindel. Disse nettstedene har også delvis samme eiere bak seg som de "skjulte markedsplassene" jeg nevnte over. Alle som driver forretning trenger å tjene penger, men hva man er villig til å gjøre for det kan være en grunn til å være litt ekstra forsiktig med sine egne penger. Mitt råd fortsetter å være at man antageligvis har best mulighet for å finne sin rette på Tinder. Som ikke er den store puleappen som mange skal ha det til; det finnes idioter på alle datingnettsteder. Og akkurat som å grave etter gull så må man nok filtrere mye sand og gjørme før man finner gullkornene. Endret 28. april 2019 av Kreator 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Hvorfor tror du at du tilhører eliten blant single? Anonymkode: 19d79...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Støtter innlegget over. Prøvde elitesingels da jeg ble singel, men det er akkurat de samme der som på sukker og de andre nettbaserte datingstedene, så konseptet er helt forfeilet. Fant nøyaktig de samme folka. Støtter at tinder er bedre rett og slett fordi det er der det største antallet er. Så lenge man er tydelig på at man ser etter en kjæreste og ikke bare sex så er det jo lett å sile. Jeg fant samboeren min på tinder Anonymkode: eed3a...2ed 1
Cata Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 Jeg prøvde. På nesten et år fikk jeg null henvendelser og da jeg forsiktig prøvde med en melding selv, så ble det høflig avslag.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 Jeg har aldri vært der, fordi jeg tenker mitt om mennesker som definerer seg seg som «elite». Grøsser litt av tanken faktisk. Tenker at en person som ser på seg selv som endel av eliten enten er veldig høy på seg selv og/eller har veldig dårlig selvinnsikt. Ingen av delene er særlig attraktivt. Blir merkelig å sortere potensielle dater etter høyere utdanning, som elitesingles reklamerer med at de har («Hos oss har 3 av 4 høyere utdannelse, eller bringer med seg annen verdifull livserfaring»)... Og hvem skal sette seg til doms over hvem som har verdifull livserfaring og ikke? Høres bare ut som sjekkesteder for folk som tror de er litt bedre enn andre. Anonymkode: 5f1f1...42d 1
herzeleid Skrevet 30. april 2019 #7 Skrevet 30. april 2019 Litt av problemet med konseptet er kanskje at de færreste som kan sies å tilhøre en elite vil gå aktivt ut og kalle seg elite, og jeg er redd en da fort ender opp med noe helt annet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #8 Skrevet 30. april 2019 TS her. Takk for svar. Jeg meldte meg ikke inn der fordi jeg ser på meg som elite. Grunnen er at jeg har prøvd mange datingsider, og hadde lyst til å prøve noe nytt. Jeg har høy utdanning og må ha en partner som ligner meg. Har prøvd å være i forhold med menn uten utdanning utover videregående og det fungerer ikke. Utdanning er jo ikke det eneste kriteriet selvfølgelig, men jeg har lært at det har endel å si for å kunne fungere sammen som et par. Derfor tenkte jeg det kunne være verdt et forsøk. De kunne jo gjerne kalt siden noe annet, for nettopp navnet har holdt meg fra å gå inn der før. Men nå er det jo sånn at vi er ikke helt like alle sammen, selv om mange sikkert helst ville det skulle vært sånn. Anonymkode: 82468...240
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #9 Skrevet 2. mai 2019 Halve Tjuvholmen og alle wannabe glamourmodeller og levende reklameplakatene som kaller seg for «influencers». Elite tja... Anonymkode: 9288b...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå