Gå til innhold

Hvilke produkter bruker du når du skal gi huden et boost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I perioder føler en seg sliten  og dratt og føler at huden mangler glød og at linjer syns bedre.  Hvilke vidunderprodukter anbefaler dere?  Har prøvd diverse fra Kiels, Dermologica og mange andre merker men ser liten forskjell utenom om de gir fukt da. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Peeling, Vitamin C serum og masse fuktighet, som f.eks et serum med hyaluronsyre. 

Anonymkode: 40278...574

AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke noe for å gi en boost en sjelden gang, min hudpleie rutine består av det samme som personen over; Peeling (Tretinoin, BHA/AHA, C-vitamin serum, og masse fukt. Pluss et par serum som gjør underverker. Trenger ikke noe boost da :)

Anonymkode: 43c64...b4f

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke noe for å gi en boost en sjelden gang, min hudpleie rutine består av det samme som personen over; Peeling (Tretinoin, BHA/AHA, C-vitamin serum, og masse fukt. Pluss et par serum som gjør underverker. Trenger ikke noe boost da :)

Problemet er at på denne årstiden og 4-5 måneder frem kan man jo  ikke bruke hverken syrer, c-vit eller tretinoin.  Hva gjør dere i stedet?

Skrevet
1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Problemet er at på denne årstiden og 4-5 måneder frem kan man jo  ikke bruke hverken syrer, c-vit eller tretinoin.  Hva gjør dere i stedet?

Må isåfall ha spf 50 i ansiktet.

Skrevet
Akkurat nå, latuda skrev:

Må isåfall ha spf 50 i ansiktet.

Man får pigmentflekker uansett om man bruker spf 50.    Gjorde den tabben i fjor, brukte syrer til uti mai/juni og dro til syden. Fikk mørke flekker i kinnene selv om jeg brukte spf 50. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Man får pigmentflekker uansett om man bruker spf 50.    Gjorde den tabben i fjor, brukte syrer til uti mai/juni og dro til syden. Fikk mørke flekker i kinnene selv om jeg brukte spf 50. 

Okok 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg unngår solen så godt det går, så for meg er det ikke noe problem :) Skulle jeg ut på en liten fjelltur eller lignende, så er det solfaktor og sminke som også har spf. Ikke opplevd noen negative reaksjoner.. Skjønner at andre ikke ønsker det samme, men C-vitamin serum med f.eks ferulic acid går an å bruke under solkrem. Det skal jo også kunne booste solbeskyttelsen, og i tillegg gi glattere, finere hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...