Djungelvrål Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 I perioder føler en seg sliten og dratt og føler at huden mangler glød og at linjer syns bedre. Hvilke vidunderprodukter anbefaler dere? Har prøvd diverse fra Kiels, Dermologica og mange andre merker men ser liten forskjell utenom om de gir fukt da.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Peeling, Vitamin C serum og masse fuktighet, som f.eks et serum med hyaluronsyre. Anonymkode: 40278...574
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Bruker ikke noe for å gi en boost en sjelden gang, min hudpleie rutine består av det samme som personen over; Peeling (Tretinoin, BHA/AHA, C-vitamin serum, og masse fukt. Pluss et par serum som gjør underverker. Trenger ikke noe boost da Anonymkode: 43c64...b4f
Djungelvrål Skrevet 28. april 2019 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker ikke noe for å gi en boost en sjelden gang, min hudpleie rutine består av det samme som personen over; Peeling (Tretinoin, BHA/AHA, C-vitamin serum, og masse fukt. Pluss et par serum som gjør underverker. Trenger ikke noe boost da Anonymkode: 43c64...b4f Problemet er at på denne årstiden og 4-5 måneder frem kan man jo ikke bruke hverken syrer, c-vit eller tretinoin. Hva gjør dere i stedet?
latuda Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, SupaWoman skrev: Problemet er at på denne årstiden og 4-5 måneder frem kan man jo ikke bruke hverken syrer, c-vit eller tretinoin. Hva gjør dere i stedet? Må isåfall ha spf 50 i ansiktet.
Djungelvrål Skrevet 28. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, latuda skrev: Må isåfall ha spf 50 i ansiktet. Man får pigmentflekker uansett om man bruker spf 50. Gjorde den tabben i fjor, brukte syrer til uti mai/juni og dro til syden. Fikk mørke flekker i kinnene selv om jeg brukte spf 50. 1
latuda Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 2 minutter siden, SupaWoman skrev: Man får pigmentflekker uansett om man bruker spf 50. Gjorde den tabben i fjor, brukte syrer til uti mai/juni og dro til syden. Fikk mørke flekker i kinnene selv om jeg brukte spf 50. Okok 😊
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #8 Skrevet 29. april 2019 Jeg unngår solen så godt det går, så for meg er det ikke noe problem Skulle jeg ut på en liten fjelltur eller lignende, så er det solfaktor og sminke som også har spf. Ikke opplevd noen negative reaksjoner.. Skjønner at andre ikke ønsker det samme, men C-vitamin serum med f.eks ferulic acid går an å bruke under solkrem. Det skal jo også kunne booste solbeskyttelsen, og i tillegg gi glattere, finere hud. Anonymkode: 43c64...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå