Gå til innhold

Cola eller Solo eller Fanta

Hvilken bruz?  

1. 1. Hvilken bruz?

• Cola, selfølgelig!!
      34
    • Sprite!!
      2
    • Solo!!
      17
    • Pepsi Max!!
      14
    • Cola liiiight!!
      6
    • Tab Xtra!!
      3
    • Fanta!!
      10
    • Champagnebrus!!
      5
    • Brus er no dritt!!
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

De gangene jeg drikker brus, drikker jeg Solo. Det er godt, forfriskende og uten klissete sukkerbelegg på tenna etterpå.

Gjest gjesta
Skrevet

1. plass er selfølgelig cola ;)

2. plass er Solo & Brus er no dritt (??)

3. plass er Fanta

4. plass er Pepsi Max

så langt :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Snodig at et så uinteressant tema som brus-preferanser vekker så stort engasjement! :tunge1:

Gjest Mystisk
Skrevet

protest baack!drikker brus til mc donaldsmaten,men ellers er vann absolutt min favoritt jah,d ække noe som heter brus og pottittgull foran tv'en her i huset,nei,her er d vannnnn og pottittgull :sjarmor:

Gjest Vindelspev
Skrevet

Hæ?? Champagne er jo best.

Sansao er aller, aller best, men den fantes jo ikke.....

Skrevet

Hvis jeg først skal drikke brus, velger jeg helst Cola light lemon. Den er god.

Skrevet

Før drakk jeg mye Cola, men så lærte jeg plutselig hva cola gjør med kroppen - og never again. No bloody way.

Fanta på meg, takk!

Gjest seroxata
Skrevet

er en iherdig pepsi max tilhenger...så det ble vel svaret mitt da:)

Skrevet

Jeg har ikke én spesiell favorittbrus. Drikker lite brus, og når jeg gjør det kommer det hele ann på dagshumør o. l. (Fikk dermed ikke krysset av, siden ingen av alternativene passet meg. :)) Men, liker ikke lightbrus og fanta.

Jeg er veldig glad i farris, men det er jo ikke brus. ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Cola. :) Men helst med en skive lime i.

Skrevet
selvfølgelig! Er en skikkelig cocacoliker' date=' drikker minst en halv liter hver dag. [/quote']

:oops: :oops: Det er jo aldeles ikke så ille!

Men dere har alle ikke skjønt det mest vesentlige da! Cola er ikke brus. Den beste brusen vet jeg ikke for jeg drikker ikke brus, jeg drikker bare cola :D Og cola er ikke brus,cola er livsnødvenig og veldig bra for kropp og sjel ;) BASTA!

Skrevet
Pepsi Max - ingen over' date=' ingen ved siden av....[/quote']

:Nikke:

Skrevet

jammen jammen.... enn Urge da?? :cry:

Gjest gjesta
Skrevet
jammen jammen.... enn Urge da?? :cry:

OiOi... Ikke mulig å legge til i avstemningen.

Ikke meningen å glemme Urge!! :grine:

Skrevet

Svaret var enkelt.

Alle undersaatter skal vise aktsomhet mot afguden Pepsi og dens onde undersaatter Twist og Max. Skulle Eder innta dette saakalte stimuli vil Cola slaa hardt ned paa Eder med stor Kraft og en voldsom Hevn.

Eder skal for Evig Tid adlyde de Lover der er paalagt tilbedere af Cola.

1. Eder skal ei riste Cola, ei heller besudle Den paa nogen annen maate.

2. Eders nestes Cola skal ei misundes da den maa oppfattes som like Hellig for Eders neste som for Diig.

3. Cola har undersaatter slik som Lett-sodavann og sodavann med Sitron. Lett og Sitron skal ei behandles paa lik linje med Cola, men skal endog respekteres som undersaatter af Cola kun om De have rigtig Segl.

4. Eder skal tilbede Det Hellige Segl af Cola. Det Hellige Segl af Cola lyder: Coca-Cola, Reg. varemerke. Det skal saaledes vises til The Coca-Cola Company, Kilden, der Cola har utsprungen.

5. Der er intet en Pris for høg for Cola. Der skal betales det der afkreves af Diig uten nogen protest.

6. Eders familie ligesom venner skal indoktrineres af Diig gjennem Eders vilje, tro og forstaaelse for Cola.

7. Eder skal aldriig under nogen omstendigheder konsumere afguddrikk derav hedningprodukter der skjuler siig bak Det Hellige Navn Cola.

8. Det Hellige Aar 1886 skal minnes da Skaperen brygget Cola. Skaberens namn er saaledes Doctor John S. Pemberton. Doctor Pemberton Skabet ligeledes den Logo Cola tilbedes under.

Skrevet i dyp tro.

Gjest Aurélie
Skrevet

Jeg skåler gjerne i Tab X-tra eller Pepsi Max. Det er brusen sin det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...