Gå til innhold

Cola eller Solo eller Fanta

Hvilken bruz?  

1. 1. Hvilken bruz?

• Cola, selfølgelig!!
      34
    • Sprite!!
      2
    • Solo!!
      17
    • Pepsi Max!!
      14
    • Cola liiiight!!
      6
    • Tab Xtra!!
      3
    • Fanta!!
      10
    • Champagnebrus!!
      5
    • Brus er no dritt!!
      13

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble en stemme på fanta i mangel av Fanta free.

Syns den er kjempegod og vi har byttet ut cola light til fordel for den hjemme her.

Men ellers så er det lite som slår en iskald farris grape når man er skikkelig tørst :-)

Bruker også mye rød og gul bonaqua.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepsi max og tab x-tra står likt hos meg :)

Skrevet

Coca Cola - selvfølgelig! Er en skikkelig cocacoliker, drikker minst en halv liter hver dag. (ikke sunt, jeg vet, men veldig godt) Har til og med våknet på natta og bare må ha Cola (abstinenser?)

Gjest gjest1
Skrevet

Iskalt cola er veldig godt så jeg stemte på den.

Men har så og si kuttet ut brus helt, kjøper heller grønn Farris.

Skrevet

drikker ikke brus, så det måtte bli "brus er no dritt" :ler:

skulle hatt med Imsdal, bare for å se hvor mange stemmer det rene kildevannet får sammenlignet med brusen! :tunge1:

Gjest Queenblue
Skrevet
Pepsi Max - ingen over' date=' ingen ved siden av....[/quote']

Enig med Tuppeliten..

Drikker bare brus i helga stort sett,

og da en iskald Pepsi Max med isbiter og en sitronskive...mmm.. :-)

Skrevet

Drikker sjelden brus, synes ikke det er noe godt egentlig. Men hvis jeg må velge blir det Fanta.

Cola smaker ushj. :wink:

Skrevet
Drikker sjelden brus, synes ikke det er noe godt egentlig. Men hvis jeg må velge blir det Fanta.

Cola smaker ushj. :wink:

Hehe, innlegget ditt minner meg om en kvinne som en gang sa at hun ikke kunne forstå hvorfor folk drakk cola, det var jo så kunstig smak på den. Hun foretrakk selvsagt Solo. :ler: Som om appelsinsmaken i Solo er så ekte. :ler:

Skrevet

:ler:

Nei, jeg synes ikke cola smaker kunstig eller noe sånt, den passer bare ikke til min gane. (Nå hørtes jeg jammen fisefin ut!)

Skrevet

Jeg synes vanlig cola smaker helt forferdelig, og cola light smaker har en fryktelig ettersmak. Jeg foretrekker, av disse cola-drikkene, tabXtra, som etter min mening har en annerledes smak. Og jeg synes solo er best, og jo; jeg synes den smaker mindre kunstig, den gir meg i hvertfall en smak av noe som er tilsvarende appelsin.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

kald cola på glass flaske e' mmmmmmm.....

Men vanlig fanta e' Best........

Gjest gjest1
Skrevet

Brus er noe dritt, hvorfor blir alltid folk så sinte på meg når de spør "skal du ha cola?" så sier jeg "neitakk men tar gjerne et glass vann" de tror jeg er sur på de men jeg orker ikke usunn ekkel cola da vann er mye bedre!!

Skrevet
Brus er noe dritt' date=' hvorfor blir alltid folk så sinte på meg når de spør "skal du ha cola?" så sier jeg "neitakk men tar gjerne et glass vann" de tror jeg er sur på de men jeg orker ikke usunn ekkel cola da vann er mye bedre!![/quote']

Det der gjelder ikke bare brus. Jeg kan ikke fordra kaffe, og folk ser alltid så rart på meg når jeg takker nei til kaffe (og forøvrig er det aldri noen som husker at jeg ikke drikker kaffe) som om det er en dødssynd eller jeg kommer fra en annen planet (alle voksne drikker vel kaffe :roll:). Brus derimot, ja takk. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...