AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Dette er første helgen siden vi hadde sex første gang at jeg ikke har hørt fra han. Alltid han som tar kontakt. Kanskje han er ferdig med meg? Anonymkode: c79bc...a8e
herremann Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Kanskje på tide at du tar kontakt med han? Slitsomt når damer konstant skal leke kostbare, lite interessert og tvinge mannen til å få stå for alle iniativer. 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 3 timer siden, herremann skrev: Kanskje på tide at du tar kontakt med han? Slitsomt når damer konstant skal leke kostbare, lite interessert og tvinge mannen til å få stå for alle iniativer. Du har gjerne rett. Har tenkt tanken, men ikke gjort det. Anonymkode: c79bc...a8e 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 3 timer siden, herremann skrev: Kanskje på tide at du tar kontakt med han? Slitsomt når damer konstant skal leke kostbare, lite interessert og tvinge mannen til å få stå for alle iniativer. Akkurat dette er sant. Damer gjør dette til meg også, men jeg rusler bare videre. Orker ikke dette kostbarhetsspillet.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er første helgen siden vi hadde sex første gang at jeg ikke har hørt fra han. Alltid han som tar kontakt. Kanskje han er ferdig med meg? Anonymkode: c79bc...a8e Hvorfor sitter du og venter på at han skal ta kontakt og når du ikke hører noe så anser du han et ferdig med deg? Høres veldig passivt ut. Anonymkode: f518e...1ef
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 Ff’er slutter ofte å ta kontakt når de har funnet noen som er mer interessante, er min erfaring. Anonymkode: 2cad5...021
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #8 Skrevet 28. april 2019 Burde gjerne tatt kontakt med han jeg og. Men nå ble litt skeptisk på om jeg har lyst dersom han kanskje har en annen. Anonymkode: c79bc...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå