Gå til innhold

Funker hjemmetrening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://fitnessbloggen.no/hjemmetrening-10-effektive-ovelser/ Tenkte å prøve dette programmet. Jeg veier ca 56 kg og er 171 cm. Er superdvask og slapp. Veldig tynnfeit. Må få strammere kropp. Ikke trena på gud vet hvor lenge og har ikke supermotivasjon, men jeg må bare. Jogga for første i går, holdt ut 15 minutter :( Vil jogging og dette programmet hjelpe med litt oppstramming? Eller må jeg på senter og løfte bæltungt? :P 

Anonymkode: ec3a2...9b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

All trening som gir motstand, gjør deg sterkere. Den treningen du faktisk gjennomfører, er mest effektiv.

Anonymkode: 721b1...c44

• Liker 3
Skrevet

Ville kuttet ned på joggingen i ditt tilfelle, siden du er liten og nett og heller kjørt styrke. Da vil du rimelig raskt "stramme opp".
Programmet du linket vil fungere ypperlig. Kjøp inn strikker med litt forskjellig motstand, slik at du kan øke etterhvert som du blir sterkere.
Kjør på! 😃

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Ville kuttet ned på joggingen i ditt tilfelle, siden du er liten og nett og heller kjørt styrke. Da vil du rimelig raskt "stramme opp".
Programmet du linket vil fungere ypperlig. Kjøp inn strikker med litt forskjellig motstand, slik at du kan øke etterhvert som du blir sterkere.
Kjør på! 😃

Yey! Men tenker du at jeg skal kutte jogging helt? Eller typ 1 gang i uka med det og 3-4 med hjemmetrening?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Yey! Men tenker du at jeg skal kutte jogging helt? Eller typ 1 gang i uka med det og 3-4 med hjemmetrening?

Ville ikke kuttet helt nei, men si 2 dager med kardio og 3 dager med styrketrening kanskje?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...