AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Noen her som har blitt gravid på minipille/Gestagen pille som cerazette til tross for at den ble tatt til riktig tid hver dag? Anonymkode: 4ba02...ffe
kathrinerr Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Jeg har, og oppdaget det heller ikke før det hadde gått 13 uker siden jeg hadde mistet menstruasjon av pillene. Heldigvis gikk alt fint, til tross for blant annet mye alkohol og nikotin
Memira Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 Gikk på cerazette, er i uke 28 nå. Tok hver dag til ca samme tid.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 Vi har blitt gravide to ganger tidligere i løpet av 5 mnd (ved bruk av sikker periode (veldig punktlig syklus) kombinert det med at han trakk seg ut. Vi blir tydeligvis lett gravide sammen. Nå går jeg på minipille og leser at den ikke stopper eggløsning, men gjør slimet i livmoren tykkere så det blir vanskeligere for sædcellene å nå frem til egget. Men mistenker han har super sæd 😅 og lurer nå på hvor sikker de pillene egentlig er. Anonymkode: 4ba02...ffe
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 I følge felleskatalogen hemmer de også eggløsning. Anonymkode: c2532...0e2
Memira Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Ble gravid på cerazette og lille nurket er 12 uker nå. Tok hver eneste kveld ca samme tid. Nå ser det jammen ut som jeg er blitt gravid igjen - Denne gangen på p-sprøyten 🤯🤯🤯.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå