AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Hei, bestilte forleden fire kjoler fra Zalando. Ila av helgen har jeg bestemt meg for å returnere 3. Spørsmålet er sikkert dumt, men saken er at jeg bestemte meg først for å returnere en (skrev ut returslipp), så neste (skrev ut returslipp) for til slutt å bestemme meg for å returnere den tredje. Oppdaget at den hadde jeg ikke fått tilbudspris på heller.... Nå er saken at jeg har tre retursedler, ene delen skal jo i pakken sammen med klærne. Men har også tre retursedler som skal klistres utenpå... Går vel bra å ta en av de? Anonymkode: 72f9c...67f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Det går helt bra. Nå skal jeg returnere varer til Zalando, som har kommet i 3 forskjellige bestillinger, men jeg sender alt sammen. Legger da alle de 3 delene som skal i pakken, i pakken, og tar bare en av de utenpå pakken. Dette gjør jeg hele tiden, og det går alltid bra. Anonymkode: 42ee9...309
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går helt bra. Nå skal jeg returnere varer til Zalando, som har kommet i 3 forskjellige bestillinger, men jeg sender alt sammen. Legger da alle de 3 delene som skal i pakken, i pakken, og tar bare en av de utenpå pakken. Dette gjør jeg hele tiden, og det går alltid bra. Anonymkode: 42ee9...309 Tusen takk 😊 Anonymkode: 72f9c...67f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Jeg er paranoid og har alltid sendt dem som tre separate pakker 😛 På den måten får jeg også kvittering for alle returene, og er på den sikre siden hvis noe går galt Anonymkode: 862a4...fa6 1
Djungelvrål Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 Nei, du bør lime på alle tre. Hvis ikke blir de jo ikke registrert.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 6 timer siden, SupaWoman skrev: Nei, du bør lime på alle tre. Hvis ikke blir de jo ikke registrert. Det er bare adresselappen. Returslippen for varene legges inni esken. Anonymkode: b8d22...fd2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 Nå blir det slutt på gratis frakt og retur: https://e24.no/digital/zalando/zalando-kutter-gratis-frakt-i-norge-og-resten-av-norden/24613888 Anonymkode: 62be6...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå