Gå til innhold

Retur til Zalando!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, bestilte forleden fire kjoler fra Zalando. Ila av helgen har jeg bestemt meg for å returnere 3. 

Spørsmålet er sikkert dumt, men saken er at jeg bestemte meg først for å returnere en (skrev ut returslipp), så neste (skrev ut returslipp) for til slutt å bestemme meg for å returnere den tredje. Oppdaget at den hadde jeg ikke fått tilbudspris på heller....

Nå er saken at jeg har tre retursedler, ene delen skal jo i pakken sammen med klærne. Men har også tre retursedler som skal klistres utenpå...

Går vel bra å ta en av de?

Anonymkode: 72f9c...67f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt bra. Nå skal jeg returnere varer til Zalando, som har kommet i 3 forskjellige bestillinger, men jeg sender alt sammen. Legger da alle de 3 delene som skal i pakken, i pakken, og tar bare en av de utenpå pakken. Dette gjør jeg hele tiden, og det går alltid bra.

Anonymkode: 42ee9...309

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går helt bra. Nå skal jeg returnere varer til Zalando, som har kommet i 3 forskjellige bestillinger, men jeg sender alt sammen. Legger da alle de 3 delene som skal i pakken, i pakken, og tar bare en av de utenpå pakken. Dette gjør jeg hele tiden, og det går alltid bra.

Anonymkode: 42ee9...309

Tusen takk 😊

Anonymkode: 72f9c...67f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er paranoid og har alltid sendt dem som tre separate pakker 😛 På den måten får jeg også kvittering for alle returene, og er på den sikre siden hvis noe går galt :)

Anonymkode: 862a4...fa6

• Liker 1
Skrevet

Nei, du bør lime på alle tre. Hvis ikke blir de jo ikke registrert.  

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, SupaWoman skrev:

Nei, du bør lime på alle tre. Hvis ikke blir de jo ikke registrert.  

Det er bare adresselappen. Returslippen for varene legges inni esken. 

Anonymkode: b8d22...fd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...