Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, angrer meg! Tok botox i sinnarynken for 15 dager siden. Øyenbrynene er liksom dratt litt nedover (altså den enden av øyenbryn mot nesa) Har lest at dette kan skje om man får for mye botox. Jeg ba om en liten dose, og behandler satte 35 enheter. Synes ikke det høres så lite ut 🤔Hm.... Er det noen som har erfaring med at øyenbryn blir litt mer normal med tid og stunder? 🙈

Anonymkode: 6b166...f9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forfengelighetens pris. 😅😅

Anonymkode: ff007...037

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.... noe så idiotisk 🙈😭Uf... men håper noen med erfaring kan svare meg 🌸

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Da er det nok en behandler som har satt feil eller for mye. Kan forsåvidt skje den beste. Botox går ut og da vil brynene normalisere seg. 

Anonymkode: fa7aa...d94

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og du gjør ingenting for forfengelighet? ;) Du lar skjegget gro og tyte ut over alt? Driter totalt og fullt og helt i hvordan du ser ut`? Isåfall, da er du nok 1 av 6 milliarder.

• Liker 6
Skrevet

35 enheter hørtes veldig mye ut. Jeg fikk 10 og hadde ingen problemer med at bryna hang, jeg kunne bare ikke myse slik som før. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, slik kan det gå. Slutt å sprøyt inn kunstige ting i kroppen deres.

Anonymkode: 06fd1...7eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du gjør ingenting for forfengelighet? ;) Du lar skjegget gro og tyte ut over alt? Driter totalt og fullt og helt i hvordan du ser ut`? Isåfall, da er du nok 1 av 6 milliarder.

En ting er å la være å barbere seg. En annen ting er, som jeg skrev over, å sprøyte inn kunstige ting. Det er litt forskjell på de to.

En kan ikke sammenligne barbering og botox. Så dum er du vel ikke?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er å la være å barbere seg. En annen ting er, som jeg skrev over, å sprøyte inn kunstige ting. Det er litt forskjell på de to.

En kan ikke sammenligne barbering og botox. Så dum er du vel ikke?

Du er veldig nedlatende. Og irriterende. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ånei.. håper ikke dette er vanlig. Jeg har lave bryn i utgangspunktet og har tenkt på å ta botox etterhvert. 

Anonymkode: 6dc31...0e8

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig nedlatende. Og irriterende. 

Fordi jeg har rett?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt, hvilken behandler gikk du til? Greit å advare andre mot! 
Jeg har aldri opplevd at brynene blir dratt nedover av å ta sinnarynken , faktisk opplever jeg at de blir dratt et par milimeter opp så jeg ser mer våken ut. Men vet at for mange som tar brynsløft ute i ytterkanten så blir brynene veldig skrå og da kan det nok se ut som at de går mere ned på midten enn før. 

Anonymkode: 2fdc6...180

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde «to» sinnarynker, altså to streker. Vet ikke om det settes mer enn når man kun har en strek? Behandler sa de var vanlig å sette 60 enheter? Begynner å lure, nå....Jeg kjenner veldig godt at botoxen ligger i panna..Er det vanlig? Klarer ikke å trekke brynene i det hele tatt sammen... 

huff! Trodde behandleren var flink... Kanskje ikke så flink allikevel, da? Ønsker ikke å røpe navn her... 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er ubehagelig i panna/rett over øyenbrynene. Er det vanlig? 15 dager siden jeg satte botox... 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde «to» sinnarynker, altså to streker. Vet ikke om det settes mer enn når man kun har en strek? Behandler sa de var vanlig å sette 60 enheter? Begynner å lure, nå....Jeg kjenner veldig godt at botoxen ligger i panna..Er det vanlig? Klarer ikke å trekke brynene i det hele tatt sammen... 

huff! Trodde behandleren var flink... Kanskje ikke så flink allikevel, da? Ønsker ikke å røpe navn her... 

Ts

Det er jo bare å si ifra til behandleren, så setter hun det litt høyere neste gang. Dette kan være en bivirkning ved botox, men det er ikke vanskelig å justere slik jeg forstår det. 

Anonymkode: 75a6b...0e4

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Første gangen jeg tok botox så kjente jeg det veldig godt, kjentes nesten ut som en tynn plate som lå under huden og "sperret" for bevegelse. Jeg trodde det var sånn det kjentes med botox , men har aldri kjent noe til det i etterkant. Tatt botox i noen år nå og opplevde kun å kjenne det "inni der" den første gangen. Å ikke kunne trekke brynene sammen betyr at behandlingen var vellykket, det er det botox gjør, lammer musklene som skaper sinnarynke, altså de som trekker brynene sammen. 
Noen behandlere tar mindre dose,vet ikke hvor mange enheter men som gir mindre effekt sånn at man fortsatt kan trekke brynene litt sammen, men da er det ikke like effektivt mot sinnarynken heller.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første gangen jeg tok botox så kjente jeg det veldig godt, kjentes nesten ut som en tynn plate som lå under huden og "sperret" for bevegelse. Jeg trodde det var sånn det kjentes med botox , men har aldri kjent noe til det i etterkant. Tatt botox i noen år nå og opplevde kun å kjenne det "inni der" den første gangen. Å ikke kunne trekke brynene sammen betyr at behandlingen var vellykket, det er det botox gjør, lammer musklene som skaper sinnarynke, altså de som trekker brynene sammen. 
Noen behandlere tar mindre dose,vet ikke hvor mange enheter men som gir mindre effekt sånn at man fortsatt kan trekke brynene litt sammen, men da er det ikke like effektivt mot sinnarynken heller.. 

Tusen takk for godt svar! Ja, det er sikkert sant det at når jeg ikke kan trekke øyenbrynene sammen, så er det god effekt.?Det er bare det st når det er heeeeelt «flatt» mellom brynene, så føles så veldig fake 😉Og det vil jeg jo ikke. Når mister botoxen litt av effekten, tro? Vil jeg kunne bevege bryn litt sammen så lenge botoxen er der? Ønsker å kunne dra de litt sammen. Føler jeg ikke klarer å kommunisere som tidligere- for jeg brukte øynene mye når jeg snakket.... 

Denne «tynne platen» som du også kjente; hvor lenge lå den der? Forsvant den etter noen uker- eller var den der hele virkeperiode 3-6 mnd?) Jeg klarer ikke å fokusere på hva vi snakker om, bare kjenner botoxen... 🙈Føler at dette er veldig feil for meg. Heller aldri lest om andre som har denne erfaringen, derfor setter jeg stor pris på dere som deler deres erfaringer 🌸

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt Botox flere ganger, men det samme har hendt meg. Mener behandler satte to ørsmå stikk til for å løfte det naturlig igjen. Det ble vertfall bra etterpå. 

Anonymkode: 4fc66...19a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde meg sist gang, tatt botox flere ganger og det var første gangen jeg opplevde det. Ta det opp med behandler, ring vedkommende og forklar. Dette kan korrigeres. Viktig å gå til noen med erfaring!

Anonymkode: e1352...19f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men veldig uvant med botox første gangen, synes det var ubehagelig. Jeg synes botoxen gjorde at brynenen mine løftet seg rart og det nevnte jeg og etter det har hun satt botoxen litt andre steder i panna for at de ikke skal løfte seg sånn.

Anonymkode: e1352...19f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...