AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Hei! Er lærling på 1.året men har funnet ut at denne yrkesretningen ikke er noe for meg i det hele tatt. Vil finne noe nytt å gjøre til høsten. Kan jeg slutte som lærling? Hva bør jeg gjør da? Liker veldig godt arbeidsgiver så blir tungt å fortelle😬 Anonymkode: 17023...d82
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Da burde du se på muligheten for å ta generell studiekompetanse for å ha muligheten til å ta en høyskoleutdanning. Fristene for å søke er vel utgått, så du må evt ta fagene du trenger som privatist. Eller så får du finne deg en jobb, men mange erfarer at det er vanskelig å sette seg på skolebenken igjen når man har blitt vandt til en stødig inntekt. Anonymkode: ddd71...492
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da burde du se på muligheten for å ta generell studiekompetanse for å ha muligheten til å ta en høyskoleutdanning. Fristene for å søke er vel utgått, så du må evt ta fagene du trenger som privatist. Eller så får du finne deg en jobb, men mange erfarer at det er vanskelig å sette seg på skolebenken igjen når man har blitt vandt til en stødig inntekt. Anonymkode: ddd71...492 Ja har tenkt til det! Jeg lurte helst på om det er mulig å bare slutte helt uten videre uten noen konsekvenser? Anonymkode: 17023...d82
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har tenkt til det! Jeg lurte helst på om det er mulig å bare slutte helt uten videre uten noen konsekvenser? Anonymkode: 17023...d82 Støtten du får fra Lånekassen opphører. Så du må jo ha en plan for inntekt. Anonymkode: ddd71...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå