Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte 13pp på førstemann. Litt redusert kvalitet hos mannen og jeg hadde noen cyster på den ene eggstokken som mistenkes å skyldes endometriose. Vanskelig å si om det var årsaken at det tok litt tid å bli gravid.

Spørsmålet er hvor lenge man skal tørre å utsette prøving med nr 2. Fikk førstemann rett etter jeg fylte 30 år, og har nå fylt 31 år. Tenkte at det kanskje var lurt å starte prøving allerede til jul, men har egentlig lyst til å vente et helt år siden vi allerede har hendene fulle med førstemann. Samtidig er jeg redd det vil ta enda lenger med nr 2 og at hvis jeg venter et år med å prøve så blir jeg ikke mamma igjen før jeg er 34-35 år. 

Noen tanker eller noen som har vært i samme båt?

Anonymkode: 0c772...b7f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Hva har du å tåpe? Jo, et barn til. Det blir ikke mindre å gjøre selv om eldstemann har blitt 3 år heller.

Anonymkode: 373aa...67b

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble gravide på første pp med den første. Nå, tre år etterpå, er vi på pp 10 med nummer to. Visste ikke at det kom til å ta så lang tid. Jeg hadde bare kjørt på hvis jeg var deg. Det er jo en stor overgang fra et barn til to barn uansett.

Anonymkode: 970c4...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...