AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Vi brukte 13pp på førstemann. Litt redusert kvalitet hos mannen og jeg hadde noen cyster på den ene eggstokken som mistenkes å skyldes endometriose. Vanskelig å si om det var årsaken at det tok litt tid å bli gravid. Spørsmålet er hvor lenge man skal tørre å utsette prøving med nr 2. Fikk førstemann rett etter jeg fylte 30 år, og har nå fylt 31 år. Tenkte at det kanskje var lurt å starte prøving allerede til jul, men har egentlig lyst til å vente et helt år siden vi allerede har hendene fulle med førstemann. Samtidig er jeg redd det vil ta enda lenger med nr 2 og at hvis jeg venter et år med å prøve så blir jeg ikke mamma igjen før jeg er 34-35 år. Noen tanker eller noen som har vært i samme båt? Anonymkode: 0c772...b7f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Kjør på. Hva har du å tåpe? Jo, et barn til. Det blir ikke mindre å gjøre selv om eldstemann har blitt 3 år heller. Anonymkode: 373aa...67b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Vi ble gravide på første pp med den første. Nå, tre år etterpå, er vi på pp 10 med nummer to. Visste ikke at det kom til å ta så lang tid. Jeg hadde bare kjørt på hvis jeg var deg. Det er jo en stor overgang fra et barn til to barn uansett. Anonymkode: 970c4...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå