Chickenwings85 Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 (endret) Baby blir straks 5mnd og jeg trenger en ny bæresele. Har Boopy sin bæresele/sjal som jeg brukte mye helt i starten, men som han ikke lenger kan fordra. Det blir for tett og for trangt med altfor masse stoff. Klaustrefobisk både for mor og sønn! 🙈 Hvor gammel er baby når det er greit at hab sitter med ryggen mot meg slik at han kan se utover? Hvilken bæresele anbefaler du? Må være enkel og grei å bruke uten masse styr. Har sett litt på Ergobaby 360 og Ergobaby «omni» i 360. Hva er egentlig forskjellen? Huff, de bæreselene altså, blir egentlig litt svett av tanken, for verken jeg eller baby er superfan. Men kanskje vi kan bli det? Mange trapper hjemme hos meg, så hadde vært supert å ta i bruk både opp og ned, men også turer til butikken osv. Ja, åsså må det være en som er god for ryggen 🙈 Endret 28. april 2019 av Chickenwings85
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Med min ergobaby er det genialt å bære baby på ryggen, da får hun sett mye samtidig som hun ser meg 😊 Anonymkode: ce8c4...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Manduca, tula eller soulsling er seler jeg har god erfaring med - anbefaler ryggbæring. Barnet får full oversikt og det blir ikke like tungt for deg som ved magebæring. Spesielt forovervendt magebæring er tungt for bæreren, og heller ikke helt optimalt for baby. Er du ute etter noe for kjappe opp og ned kan det være en onbuhimo er noe for deg? Anonymkode: b7716...14f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Ergobaby omni 360 kan brukes fra fødselen av. Den som bare heter Ergobaby 360 må man ha spedbarnsinnlegg i. Siden han er 5 mnd kan du jo fint gå for den billigste av de da begge er veldig gode seler. Men hvis tanken er å bruke på flere barn senere fra nyfødtalder er Omni gull verdt jeg er kjempefornøyd! Begge selene kan brukes både på mage (både forover og bakovervendt), ryggen og hoften ryggstilling anbefales fra 6 måneder. Anonymkode: c6e49...434 1
Chickenwings85 Skrevet 28. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ergobaby omni 360 kan brukes fra fødselen av. Den som bare heter Ergobaby 360 må man ha spedbarnsinnlegg i. Siden han er 5 mnd kan du jo fint gå for den billigste av de da begge er veldig gode seler. Men hvis tanken er å bruke på flere barn senere fra nyfødtalder er Omni gull verdt jeg er kjempefornøyd! Begge selene kan brukes både på mage (både forover og bakovervendt), ryggen og hoften ryggstilling anbefales fra 6 måneder. Anonymkode: c6e49...434 Aha, supert!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 Ergobaby omni 360 har vi.selv om den også er til nyfødt opplever jeg at den passer bedre og bedre når baby blir større. Babyen vår likte aldri å ligge med hodet inn, så var ikke aktuelt i starten, nå liker han den, sitter med hodet ut (baby er 7 mnd)og vi tenker å bruke den mer (er tross alt ikke billig..), men foreløpig har det blitt mest på flyplass og sånn. Men d er absolutt en bra bæresele:) Anonymkode: e98de...6df 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 http://norskbaeregruppe.com/velgebaeretoey/sele/index.html Anonymkode: b7716...14f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #8 Skrevet 28. april 2019 Angelpack! Tynt sjalstoff, myk og god. Ergonomisk. Kan brukes både til magebæting og ryggbæring. Anonymkode: 6258a...b68 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå