Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til hårfarge som skjuler gråhår godt? Har brukt garnier nutrisse lenge, men syns den ikke dekker så godt lengre. Orker ikke å å gå til frisøren en gang i mnd for å farge, alt for dyrt. Og «gråhårmoten» er ikke aktuell å følge, da jeg syns den er trasig.. Erfaringer anyone?

Anonymkode: d84c1...6f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd det meste. Synes Korres på vita dekker mest av det grå. Men den e rlitt mørk i fargetonen. Bruker vanligvis 6.0 men i korres bruker jeg 7.0 da den blir litt mørkere enn det jeg er vant til med andre merker. 

Anonymkode: 66f5b...0de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Loreal excellence dekker 100%. Bruker den kun i etterveksten.  Resten av håret får seg en minicolor som jeg kjøper hos frisøren sånn en gang i blant. 

Anonymkode: 13a77...e17

• Liker 1
Gjest Raggy
Skrevet

Lyse striper fungerer utmerket. Etterveksten blir ikke så fort synlig og det grå blander seg fint med det grå slik at det ikke synes :)

Skrevet
På 4.5.2019 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Loreal excellence dekker 100%. Bruker den kun i etterveksten.  Resten av håret får seg en minicolor som jeg kjøper hos frisøren sånn en gang i blant. 

Enig, bruker denne på etterveksten en gang i måneden. 

Skrevet
På 4.5.2019 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Jeg har også begynt å få noen lysere/grå hår og er i tillegg mørkblond. Farger håret lys brunt/brunt.  På meg så metter ikke farger helt ned i hodebunnen, akkurat som om fargen ikke tar så godt og etterveksten kommer også selvsagt fort.  Har ikke funnet en eneste hårfarge som tar godt nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...