Gå til innhold

Deres erfaring med å møte folk fra Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange har du møtt og hvilke erfaring sitter du igjen med? Noen som har knekt koden?

Personlig har jeg møtt 15 stk i løpet av 3 år. Vurderer å gi opp da det ikke har klaffet noe særlig med de fleste. Er vel kun 2-3 av dem som jeg faktisk endte opp med å date, men det ble jo ikke noe av tilslutt.. 

Anonymkode: d6436...7f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff 5 stk fra tinder og ingen av de hadde jeg noe særlig til felles med. 

Anonymkode: f0775...a08

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet ca like mange som deg over ca like lang tidsperiode, TS. Jeg datet 3 stk over et par mnd, og ble samboer med 1. Syntes mange av de en-gangs-datene var ganske bra (på vennskapelig nivå), selv om det var gjensidig at man ikke ønsket å treffes igjen på romantisk vis. 

Anonymkode: 39bf0...6fc

AnonymBruker
Skrevet

Menn på Tinder er bare ute etter sex og å lure damer for penger. Er bare å holde seg unna. Er en grunn for at Tinder kalles gonoré-appen. Menn på Tinder har ræva verdier og ligger med alle. 

Anonymkode: 3c6c7...f81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame, og har møtt 5 stk det siste året, hvorav én date var kjempebra (men det ble ikke noe av pga avstand), en var ganske hyggelig (men på et vennskapelig nivå), en var fin og ledet til flere dater (men ikke særlig lenge, for han ga virkelig ingenting av seg selv) og de to andre var helt for jævlig megakleine.

Har i alle fall lært meg at bilder lyver og at dersom vedkommende ikke har noen bilder hvor man kan se et snev av kropp, så er det en grunn til det. Men jeg tror man kan finne bra folk på Tinder også.

Anonymkode: 93c49...797

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn på Tinder er bare ute etter sex og å lure damer for penger. Er bare å holde seg unna. Er en grunn for at Tinder kalles gonoré-appen. Menn på Tinder har ræva verdier og ligger med alle. 

Anonymkode: 3c6c7...f81

Hey! Greit å ikke dra alle under en kam? 

Personlig har jeg hatt kanskje 5000 matcher iløpet av all tid men aldri møtt en eneste person derfra. 

De seriøse mennene har lite sjans på tinder og jenter finner menn som kanskje er waaaay over de utseendemessig og mange av damene tror de har sjans på den hunken  som bruker det for lett tilgang til bruk og kast av jenter. 

Du kan like godt si at alle de jentene som ligger med mange på tinder er billige men da banner jeg sikkert i kirka. 

Anonymkode: 6b598...1dd

• Liker 6
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på tinder, så det er fullt mulig, men det er nok mange som bare er ute etter sex.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Apekatten said:

Jeg møtte kjæresten min på tinder, så det er fullt mulig, men det er nok mange som bare er ute etter sex.

Min opplevelse er at det også er veldig mange som ikke er ute etter sex. De aller fleste jeg har snakket / møtt er ute etter mer enn bare det.

Anonymkode: 72f4d...d95

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mange driter seg ut, bruker uker og mndr for så å møtes. Så funka det ikke i heletatt i virkeligheten.

Er det noen du ser av interesse, møt raskt for en liten "date". En gåtur, der du er direkte med spørsmål om ting du lurer på.

Ikke bygg opp til en date med middag og hele kvelden før dett er aktuellt.

Anonymkode: 11a59...529

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun møtt en fra tinder, han er i dag kjæresten min. Men jeg har i løpet av de siste årene chattet med veldig mange. Jeg tror at av kanskje 20 stykker, så er det kun 2-3 som har vært ute etter kun en ting. de resterende har sett etter noe seriøst. Jeg tror at tinder er litt det du gjør det til. Send riktige signaler, skriv på profilen din at du er ute etter noe seriøst. Man merker det fort i  en samtale om en mann er ute etter noe mer enn et ligg. det merker man jo på måten han ordlegger seg på. 

Anonymkode: 84b2e...579

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send riktige signaler, skriv på profilen din at du er ute etter noe seriøst. Man merker det fort i  en samtale om en mann er ute etter noe mer enn et ligg. det merker man jo på måten han ordlegger seg på. 

Anonymkode: 84b2e...579

🏼. Jeg er i et forhold nå, men før da jeg var på Tinder hadde jeg i bioen min: er ute etter noe seriøst, ikke kast bort tiden min.

Det hjalp for å si det sånn😅Ut fra veldig mange matcher var det bare én som utrykte seg for å være ute etter sex, og han fjernet jeg med en gang.

Anonymkode: 74876...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tinder da jeg ønsket å ha casual sex etter langt forhold tok slutt.

De jeg møtte: 

Mann som var ute etter forhold, men ikke hadde noe i mot casual sex, hyggelig, vennlig, hadde ok sex flere ganger før jeg avsluttet fordi han begynte å mase om forhold.

Mann som var ute etter sex, veldig god på å sexchatte på forhånd, gjorde meg sprengkåt, men da vi møttes var det helt katastrofe dårlig og han var et nervevrak og stakk av etter 40 min i full panikk. Ikke stol på folk som skryter av hva de skal gjøre med deg seksuelt, de som kan det viser det og trenger ikke skrive sånt. Møttes aldri igjen

Mann som var ute etter forhold, men siden jeg manglet et krav han hadde for kjæreste, så var han ok med å bare ha et seksuelt forhold. Vi hadde et suksessfullt pulevenn-forhold i et halvt år, kjempebra fyr.

Mann som var ute etter forhold, han var så interessant at jeg var vag om mine intensjoner for at han skulle ville møte meg. Så vi møttes, han var amazing, hånd i hanske, vi skal flytte sammen🙂

Mitt tips er å være nøye og analysere godt når du sveiper. Jeg trykket ja på såå få, matchet med noen 1 gang i måneden. Har ikke opplevd noe dritt utenom mann nr. 2. Mange matcher blir bare en kort samtale som dør ut. 

Anonymkode: 1815f...b2d

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bygg opp til en date med middag og hele kvelden før dett er aktuellt.

Anonymkode: 11a59...529

Tja.. Det kan like gjerne funke fint å legge opp til både middag/helaften og tur/overnatting.

AnonymBruker
Skrevet

Alle mine forhold startet på tinder uten intensjon om forhold. 

Første gangen var det for å ha sex. Møtte noen typer og et par kvinner, men ble aldri sex fordi jeg backa ut.

Så møtte jeg en fyr helt tilfeldig fordi jeg kjeda meg 😂 Vi gikk på date og klaffet utrolig bra og jeg ble så hodestups forelsket at jeg trodde jeg faktisk hadde blitt gal! Vi var bare sammen i en kort periode før omstendigheter gjorde at vi måtte slå opp. Jeg var knust, men er over det nå.

Så møtte jeg og nåværende samboer på tinder. Ble uansett veldig glad i han, ikke hodestups forelsket, men har en viss kjærlighet for han jeg føler er mye mer moden enn andre.

Alt i alt fornøyd med mine «tinder opplevelser».

Derimot... Er ikke så glad for å ha blitt terget for tinderforholdene mine, gjort narr av og forholdene mine dømmes konstant bare fordi vi møttes på en app, så snakker egentlig ikke om det lenger selv om jeg har hatt gode og dårlige erfaringer. Sikkert fordi jeg er hun som «Bare finner folk på nettet».

Men det jeg prøver å si at du kan møte noen du kan bli sammen med, eller ha sex med, man må bare være tydelig på hva man vil og eventuelt ta sjansen. 

Anonymkode: b4d3a...7e2

• Liker 3
Skrevet

Har møtt 6 stk. Jeg begynte å bruke tinder fordi jeg måtte komme meg ut på markedet igjen, etter et langt forhold. 

Jeg er egentlig ikke ute etter et forhold, men utelukker det ikke dersom det klaffer med ei jeg treffer. Det er noe jeg er klar på fra starten av. 3 av de 6 damene jeg har møtt via tinder har vært seriøse dater i fra min side. De andre 3 var kun "sexdater", noe som vi avtalte på forhånd. 

Personlig så vet jeg hva jeg ser etter i et forhold, og jeg vet hvilke damer som er aktuelle. Ut i fra det, så er jeg ærlig på om jeg vil prøve å date, elle bare ha det gøy. Vet om både menn og kvinner som desverre utnytter slike situasjoner... Jeg synes det er viktig å sende riktige signaler.

Jeg har snakket med en god del damer på tinder. Noe jeg har lagt merke til er at i perioder får jeg mange matcher, og det er mange som vil snakke med meg. Andre perioder er det stikk motsatt, helt dødt. 

Av de jeg har møtt så har jeg som regel bare positive erfaringer. Det er kun den første daten som var litt skuffende. Vi hadde snakkt lenge før vi endelig møttes, og det viste seg at vi ikke klaffet i det hele tatt, og hun så veldig annerledes ut i virkeligheten, sammenlignet med bildene. Hele daten var bare klein, hehe. 

Nå bruker jeg tinder mindre og mindre. Prøver heller å bli kjent med folk i virkeligheten. Det er mer utfordrende, og man får møtt personen med en gang, istedenfor å skrive meldinger.

Tinder er hva du gjør det til, samme er det med dating generelt. Jeg tror det er viktig å være klar på hva man vil. Være ærlig, og ha en profil som faktisk er deg selv. Det er også viktig å ha det gøy, og ikke ta dating altfor seriøst. Det er en lek, og en dans som går ut på å finne rett partner.

Håper du finner hva du leter etter! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2019 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Hey! Greit å ikke dra alle under en kam? 

Personlig har jeg hatt kanskje 5000 matcher iløpet av all tid men aldri møtt en eneste person derfra. 

De seriøse mennene har lite sjans på tinder og jenter finner menn som kanskje er waaaay over de utseendemessig og mange av damene tror de har sjans på den hunken  som bruker det for lett tilgang til bruk og kast av jenter. 

Du kan like godt si at alle de jentene som ligger med mange på tinder er billige men da banner jeg sikkert i kirka. 

Anonymkode: 6b598...1dd

Det har ingenting med utseendet å gjøre om man bruker og kaster folk? Vet om stygge menn som holder på sånn med de peneste damene, menn som er middelmådige og tapere, at de bor i kollektiv osv som 30 åring. Så her om dagen en veldig pen mann som kysset på en tjukk og lita dame. Så har mer med personlighet å gjøre...

Anonymkode: ebb89...46d

• Liker 1
Gjest Lucius
Skrevet (endret)

https://www.datingadvisor.no/tinder

Var der selv og hadde profil med «ønsker å finne kjæreste for forhold». Når folk ikke leser profilteksten og sender deg et «dickpic» fordi «leppene dine ser fantastiske ut», OG dette skjer 8/10 ganger - da blir man LEI. Ikke hadde jeg trutmunn heller, bare vanlig lurt smil. Kanskje Tinder er bedre utenfor Oslo, men her føler jeg det er mye fokusering på sex. Noen finner jo alltids kjæreste, datingapper hadde ikke eksistert om ingen fant noen. 

Fra Jodel: 

1291A66E-D9C7-4BA1-839D-3902069C7E2D.thumb.jpeg.5c8b71ac9dc56a4fe41eada8769917a9.jpeg

3BACCD05-0F97-45E5-B040-BC7435ED7531.thumb.jpeg.ae88f1914b5ff5fa3e17b53dfb0fb01a.jpeg

4BC1A430-8513-4220-A29D-310C98EA4504.thumb.jpeg.020f0c20a944ece6cef1904c84176c4b.jpeg

108DE428-E550-4EDB-851A-DE0490190BFE.thumb.jpeg.0a5b2876ce043c363a8d5172bf0085e6.jpeg

For min egen del hoppet jeg av og fant samboer et annet sted. 

Endret av Lucius
  • 1 år senere...
Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2019 den 14.01):

Menn på Tinder er bare ute etter sex og å lure damer for penger.

bitter much? Det samme kan sies om kvinnfolk på Tinder. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2019 den 16.54):

Det har ingenting med utseendet å gjøre om man bruker og kaster folk? Vet om stygge menn som holder på sånn med de peneste damene, menn som er middelmådige og tapere, at de bor i kollektiv osv som 30 åring. Så her om dagen en veldig pen mann som kysset på en tjukk og lita dame. Så har mer med personlighet å gjøre...

Anonymkode: ebb89...46d

Håper du mener det er personligheten til disse mennene som behandler damene sånn...

det har ingenting å si om man er en bra eller dårlig person bare fordi man er bruk og kast og eller er en heldig jente som får kapre en kjekkas. Det er som å spille i lotto det samme som å finne drømmemannen og få han til å ville flytte sammen, gifte seg og bli gravid. 

Jeg sliter selv med å finne kjærligheten. Det er så og si helt umulig å finne rett mann. Jeg skjønner ikke åssen folk finner hverandre i dag. Jeg er heldig med utseendet og personligheten og har ganske gode verdier i forhold til mye annet der ute i disse tidene. Jeg skjønner meg ikke på menn og hva de vil ha. Står det blogger, modell, masse følgere på insta, paradise og ex on the beach i panna og dårlige verdier så er de klare for noe seriøst med engang gitt. Jeg har drevet med disse appene i snart tre år og fått myye respons, men er bare menn som ikke er kjekke nok for meg, de behandler meg dårlig, er useriøse og juger om intensjonene sine, bare holder på meg for oppmerksomhet og sex. 

Anonymkode: 37c13...679

Skrevet

Fant samboeren min på tinder for 7 år siden. Vi har to barn nå. Han hadde en del bagasje har jeg funnet ut etterhvert og vi er vel egentlig en ganske mismatch på papiret. Men tenner veldig på han, og får nydelige barn, så biologisk passer vi sammen😅

Anonymkode: a5600...5dd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...