AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Knestrømper som er for trange i det strikk-feltet som er rett under kneet. Noen måte å vide ut dette på? Kan man blokke det ut, ved å ha det i spenn over tid? Anonymkode: 03194...0bc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Blir strikken løsere om jeg kokvasker strømpene? Det er snakk om strømper i modal/bomull-blanding som skal vaskes på 40 grader. Anonymkode: 03194...0bc
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 Kokvask gjør gjerne strikken ødelagt og sprø. Jeg har stort sett bare knestrømper/ tubesokker i bomull, de som er trange pleier å gå seg til relativt fort ved å bare dra dem helt opp. Men mine legger er ikke de tykkeste, så jeg kan fint bruke strømpebukser, selv tykke eller to par under om det er kaldt uten at det pleier å være noe problem. Kokvasker du kan de bli ødelagt og altfor slappe til at de holder seg oppe. Anonymkode: a81ed...dea 1
Morpheus Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 Stapp en stor brusflaske eller hvor mange du får til ned i strikken på strømpene dine, og la de være der over tid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå