Mona Skrevet 24. april 2005 #21 Del Skrevet 24. april 2005 jepp, jeg stemte. 5 stemmer på eva fordi jeg fryktet det var hun som kom til å gå ut......... Samme her. 5 stemmer hver på meg og sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 24. april 2005 #22 Del Skrevet 24. april 2005 Selv stemte jeg på Jorun. Det har jeg gjort hver finalerunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 24. april 2005 #23 Del Skrevet 24. april 2005 Er det ingen her som liker Tone? Ingen som vil ha henen ut heller.. Jeg liker henne godt! Synes hun er litt annerledes enn de andre, og jeg vil at en jente skal vinne i år. Synes Jorunn blir litt masete jeg... Hadde ikke så stor sans for Ali til å begynne med, men liker han bedre og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. april 2005 #24 Del Skrevet 24. april 2005 Tone er for anonym for meg hun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 24. april 2005 #25 Del Skrevet 24. april 2005 Liker Tone jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 24. april 2005 #26 Del Skrevet 24. april 2005 Fekk meir og meir sansen for Eva eg, men men. For å ta dei som er att: Christian - Grei nok, ikkje noko spesielt. Erik - Han kan synga, og synga bra. Ali - Behageleg stemme, som eg ikkje hadde hatt noko i mot å høyra på eit heilt album. men eg synest ikkje han presterer ofte nok... Tone - Flink jente, har sansen for henne òg. Jorun - Ho har jo levert kvar gong, synest eg. Min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. april 2005 #27 Del Skrevet 24. april 2005 Hvis man tenker på at den som vinner kommer videre til World Idol, så tror jeg at Jorunn og Alejandro har best sjanse der. Tone er flink og sjarmerende, men hun blir litt sånn klassisk syngedame. Erik er også knakende god til å synge, men jeg synes at han mangler litt på sjarmen desverre. Christian har ikke god nok stemme, men har sjarm. Jeg tipper at Erik og Christian forsvinner de neste fredagene og at Jorunn og Alejandro står igjen i finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. april 2005 #28 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg synes Eva hadde best sangteknikk av alle i konkurransen, men jeg er enig i at hun skulle ut. Velger kjedelige sanger, man blir jo lei av jenta da jo... Stemmen hennes hører vi nok igjen. Tror på finale mellom Jorun og Ali. Ali har en fantastisk særegenhet i stemmen, men gutten kan jo ikke bruke den jo... lite spekter har han også. Men selve stemmen er nydelig. Kan ikke si at jeg har en favoritt, men jeg tror Jorun vinner. Hun er tøff! Men sist sang hun helt på rævva...kanskje halsen er blitt bedre til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå