melina Skrevet 22. april 2005 #1 Del Skrevet 22. april 2005 Hvem tror du og hvem håper du vinner idol i år? Har ingen bestemt favoritt i år, jeg, men jeg tror vel kanskje det blir Jorun som stikker av med seieren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 22. april 2005 #2 Del Skrevet 22. april 2005 Ali har vært min favoritt fra dag en.Tror nok ikek at han vinner.Tror Jorun vinner jeg.Hadde ikke gjort noe om Erik vant heller synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #3 Del Skrevet 22. april 2005 Syns det er dårlig nivå. For første gang har jeg ingen favoritt. men Jorun er flink, Eva liker jeg mer & mer, og Erik va veldig god sist... Vanskelig å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 22. april 2005 #4 Del Skrevet 22. april 2005 Eva eller Jorunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. april 2005 #5 Del Skrevet 22. april 2005 Har hatt Jorun som favoritt siden dag 1 jeg. Liker Erik også. Er fornøyd med at Eva gikk ut i dag, synes hun sang skikkelig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 22. april 2005 #6 Del Skrevet 22. april 2005 Helt enig, hun sang elendig. Har aldri likt henne jeg da, syns hun har skrikende stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 22. april 2005 #7 Del Skrevet 22. april 2005 Helt enig, hun sang elendig. Har aldri likt henne jeg da, syns hun har skrikende stemme. Jeg synes særegenheten hennes i stemmen er fantastisk bra. Nå har jeg ingen favoritt lenger. Tipper finale mellom Jorun og Ali. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. april 2005 #8 Del Skrevet 23. april 2005 Håper en jente vinner i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 23. april 2005 #9 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg tror faktisk at Jorun ikke vinner. Det blir nok Ali eller Erik. Selv om Erik alltid er i stolen, er han en joker. Christian ryker definitivt neste gang, han er utrolig seiglivet, burde vært ute for lengst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. april 2005 #10 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg tror faktisk at Jorun ikke vinner. Det blir nok Ali eller Erik. Selv om Erik alltid er i stolen' date=' er han en joker. Christian ryker definitivt neste gang, han er utrolig seiglivet, burde vært ute for lengst![/quote'] Det er fælt å si det, men jeg synes Erik er så kjedelig, selv om han er flink nok. Let it be- versjonen i går var niiiiitrist. Hørtes ut som hvilke som helst karaokeversjon.. (I hvertfall på de karaokekveldene jeg har vært på.. ) Vinner han idol blir det litt som Kjartan tror jeg. Fort glemt.. Håper på finale mellom Ali og Jorun og at Jorun har fått orden på halsen og vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. april 2005 #11 Del Skrevet 23. april 2005 Heier på Erik. :D og også Jorun, er litt usikker på hvem av de jeg heier mest på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #12 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg synes det er merkelig at noen kan finne Evas stemme dårlig. Tipper folk har en annen agenda for å ikke like henne, enn hennes sangprestasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. april 2005 #13 Del Skrevet 23. april 2005 Nå som flere av mine favoritter har gått ut (hva er det egentlig som skjer??) så håper jeg på Ali og Jorun i finalen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. april 2005 #14 Del Skrevet 23. april 2005 Må bare si at jeg synes det var tragisk at eva gikk ut i går... Jeg var skikkelig sinna. Og at christian fortsatt er med tyder på at det er noen med seriøse problemer der ute et sted... Dumme, dumme konsept! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. april 2005 #15 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg synes det er merkelig at noen kan finne Evas stemme dårlig. Tipper folk har en annen agenda for å ikke like henne' date=' enn hennes sangprestasjoner.[/quote'] Eva er kjempe dyktig til å synge, men passer ikke inn i dette konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 23. april 2005 #16 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg synes det er merkelig at noen kan finne Evas stemme dårlig. Tipper folk har en annen agenda for å ikke like henne' date=' enn hennes sangprestasjoner.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. april 2005 #17 Del Skrevet 23. april 2005 Synes Christian var flink i går jeg. Likte ikke måten Eva sang på i det hele tatt, hun er sikkert flink, men paser ikke meg i det hele tatt. Stemte dere som er sinte forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #18 Del Skrevet 23. april 2005 Altså, nå har ikke jeg verdens beste gehør, men Eva sang da utrolig surt i går? Synes hun var ok forrige gang, men IKKE i går. Ellers ingen formening om favoritter - dommerne er i hvert fall helt på tur og virker som de har bestemt seg for hva de skal si FØR deltagerne har sunget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. april 2005 #19 Del Skrevet 23. april 2005 Synes Christian var flink i går jeg. Likte ikke måten Eva sang på i det hele tatt, hun er sikkert flink, men paser ikke meg i det hele tatt. Stemte dere som er sinte forresten? jepp, jeg stemte. 5 stemmer på eva fordi jeg fryktet det var hun som kom til å gå ut......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #20 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg holder med Jorun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå