AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Ser dette i utallige tråder. Folk kommer med et innlegg hvor de etterspør detaljer, men disse detaljene er tydelig forklart i hovedinnlegget. Eller så kommer de med intetsigende "svar", som tydelig viser at de bare har lest trådtittelen, men ikke HI. Hvorfor gjør de dette? Anonymkode: 3ef3c...38f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør de dette? Noen gjør det av trollskap, andre er late og leser kun trådtittelen, andre leser HI men får ikke med seg alle detaljer, andre gidder ikke å lese hele HI (om det er for langt). Anonymkode: b4221...ae8 2
Viktualia Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 Det er et godt spørsmål. Et annet spørsmål jeg ofte stiller meg er: Hvorfor leser folk bare hovedinnlegget, og legger inn et svar til det på side 15 i tråden?
Ullvott Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 Jeg har forundret meg over både hovedinnlegget og det @Viktualia sier. Er folk virkelig så hellig overbevist om at ingen, ikke engang TS, kan ha tenkt ut akkurat det poenget DE har å si? Faktisk så overbevist at de ikke gidder å fire-fem linjer? Eksempel: TS: Hva skal jeg gi venninnen min i julegave? Hun er interessert i x, y og z. Jeg skal spørre henne hva hun ønsker seg, men det er fint å få litt inspirasjon fra andre også. Svar: Spør henne. Hva er hun interessert i? Hvorfor spør du henne ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå