Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Jeg har denne oppfatningen når jeg snakker med folk og ser hva enkelte skriver her på forumet og at det er holdningene og prinsippene som folk ikke vil fire på ved å ikke bruke kondom. Selv synes jeg det faktisk er litt sexy med kondomen påmontert og elsker egentlig øyeblikket ei dame monterer den på. Folk sier også den tar bort en del av følelsen? På hvilken måte da? Synes ikke den tar bort følelsen, men heller gir følelse og trygghet på at jeg fortsatt vil holde meg sykdomsfri. 19
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Er jo ikke alle menn som kan bruke to hoder på en gang. Anonymkode: d2528...cd1 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Som å danse med for trange sko. Norske kondom er ikke tilpasset alle. Prøv å tre på et vanlig bildekk på en lastebil. Det går ann, med makt, men fungerer dårlig. Bestiller større fra gents.se. De har en skala som henviser deg til merker som passer dine mål. Vi er ikke standard alle sammen. Sånn er livet. Anonymkode: a27ba...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Kondom ødelegger mye for min del. Sex er føles ikke like intimt med kondom på. Savner å at han kommer inni meg. Vi brukte ikke kondom i starten, jeg gleder meg til vi kan kutte den ut igjen. Anonymkode: 9add2...a38 5
Nerine_ Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 Jeg syns det ødelegger den naturlige friksjonen. Som beskyttelse mot graviditet og kjønnssykdommer er det åpenbart nyttig. Men jeg ville aldri brukt kondom som prevensjon med fast partner. 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 Omskårne menn har allerede noe redusert følsomhet. Med kondom i tillegg, blir det enda litt mindre. Anonymkode: 8481b...b4f 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 Jeg som dame hater det. Blir ikke samme følelsen og det blir bare knotete. Anonymkode: 3ed5c...8a4 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #8 Skrevet 28. april 2019 For meg er det helt turnoff. Kan være hard som et balltre, men når kondomen skal på blir det som å stappe inn en bolledeig... Anonymkode: 7852a...9fb 7
herremann Skrevet 28. april 2019 #9 Skrevet 28. april 2019 (endret) 2 hours ago, Hr. Aktiv said: Folk sier også den tar bort en del av følelsen? På hvilken måte da? Jeg kjenner nesten ingenting med kondom på. Blir som å forvente at den holder seg 100% stiv uten berøring. Alt av friksjon og nytelse forsvinner. Endret 28. april 2019 av herremann 3
heipådegsann Skrevet 28. april 2019 #10 Skrevet 28. april 2019 (endret) Verken jeg eller samboeren min har noe imot det faktisk. Altså vi merker en ørliten forskjell, men den er jo såpass tynn at jeg kjenner hans form og blodårer lett igjennom den, og han kjenner friksjonen og meg. Noen ganger føles det mer intimt uten, det kan jeg innrømme. Men der også er det bare en liten forskjell. Jeg vil tro det har noe med følsomheten å gjøre. Både jeg og samboeren er veldig følsomme der nede, og vi reagerer raskt på friksjon og berøring. Han er ikke omskåret om det skulle ha noe å si da, så penisen hans er jo ikke herdet på den måten. Selv har jeg født, og skulle tro jeg var litt herdet, men er fremdeles kjempefølsom der nede likevel. Synes ihvertfall det er synd at kondomer er så dårlig likt. Virker som det har blitt allment akseptert å "ikke gidde" å bruke det på grunn av det dårlige ryktet. Og da tror jeg heller ikke folk legger noen innsats i å lete etter den rette kondomen som passer heller. Endret 28. april 2019 av heipådegsann 8
jabx Skrevet 28. april 2019 #11 Skrevet 28. april 2019 2 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Folk sier også den tar bort en del av følelsen? På hvilken måte da? Synes ikke den tar bort følelsen, men heller gir følelse og trygghet på at jeg fortsatt vil holde meg sykdomsfri. Den tar bort en del av den fysiske følelsen. Du snakker om interne følelser. 4
Gjest Made4u Skrevet 28. april 2019 #12 Skrevet 28. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke alle menn som kan bruke to hoder på en gang. Anonymkode: d2528...cd1 Jeg for eksempel
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #13 Skrevet 28. april 2019 Hverken jeg eller mannen har noe i mot det. Har brukt det fast som prevensjonsmiddel i flere år. Syns det er fint å slippe sæden inni meg som drypper ut i løpet av dagen... Han er omskjært og sier han foretrekker uten, men at det ikke er store forskellene. Anonymkode: f0d84...580 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #14 Skrevet 28. april 2019 Med trykket fra kondomet, de er trange, på penis nerver, så dempes deres signaler til hjernen, de kjenner ikke like mye. Finnes sikkert nevrologer som kunne gitt oss noen doktorgrader på dette, men de hadde ikke fått midler, det hadde ikke vært politisk korrekt. Nei, kondomer er som P-piller, effektive. Begge demper lysten, direkte og indirekte. Anonymkode: a27ba...ddd 1
herremann Skrevet 28. april 2019 #15 Skrevet 28. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker said: Syns det er fint å slippe sæden inni meg som drypper ut i løpet av dagen... Anonymkode: f0d84...580 Så ikke la han komme inni deg da! 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #16 Skrevet 28. april 2019 Vi bruker kondom ved samleie fordi jeg ønsker det. Vil ikke gå på piller og annen prevensjon synes jeg blir bare mas og stress. Suger han mye uten kondom som "plaster på såret". Anonymkode: 3d680...d55 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #17 Skrevet 28. april 2019 Etter fødselen har jeg foreløpig ikke startet med p piller igjen og vi bruker nå kondom, jeg merker ingen forskjell og han merker i grunn heller ikke noe særlig forskjell. Synes det egentlig er ganske praktisk med kondom, vi slipper søl og i tillegg så slipper jeg å stappe i meg hormoner på jevn basis. Anonymkode: 09564...5f3 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #18 Skrevet 28. april 2019 Aldri vært noen sexdreper for meg I noen få unntakstilfeller så er det nok sånn at penis kjennes litt anderledes ut uten kondom , men det er strukturen og ikke stimuleringen. Menn som ikke vil bruke kondom er ikke annet enn kvinneundertrykkende , tror det ligger en slags følelse av makt og brutalitet for dem å pule uten dong, i dag er kondomer så ultratynne at det påvirker ikke stimuleringen for menn heller , og teite unnskyldninger som at den ikke passer i størrelsen osv må man lenger ut på jordet på med! Anonymkode: 254d7...540 13
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #19 Skrevet 28. april 2019 Jeg elsker det. Jeg har alltid vært nøye på kondombruk, så for meg er det startskuddet på at vi er på tur til hovedretten. Det er som introsangen på siste episode av hver supernatural-sesong. Om jeg ikke er helt i mål humørmessig fra før av, så kan du garantere at jeg er det da. Nei. Kondom er sexy. For kondom mellom fingrene i senga = action. Anonymkode: 83dda...6f4 10
FactsOverFeelings Skrevet 28. april 2019 #20 Skrevet 28. april 2019 Ingen fan, og det er heller ikke ereksjonen. Brukes kun ved ONS og den slags, ellers avstår jeg heller fra sex. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå