Samantha Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Har fått ei gåte og har tenkt på den sidan kl.8 idag. Har satt alle på jobb i sving, men ingen finn ut av den. Kan dokke hjelpe meg? "Hva er det som blir rødt når du går på det, lilla når du spiser det, men viss du ikke tar på det så forblir det gult." :klø:
sixx Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Sikkert bare tullegåte...uten svar....har vært sånne her før. De overvinnes best med hjelp av to valium og sterk fortrengelse av noen gang å ha lest gåten.
Arkana Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 Jeg tror også det er en tullegåte. Har fått flere selv, og nærmest blitt gal etter å finne svaret, for så å høre at det ikke er noe svar.
Samantha Skrevet 22. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2005 Ja, frykta at det er tullegåte... Sa til dei eg fikk den med at viss det er ei gåte med svaret "Ingenting vel! Er du heilt teit?", så kom eg til å bli veldig sur. Men dei visste jo heller ikkje "svaret" så... Kven søren lagar til sånne og sender dei rundt? Arghhh!!! Sikkert bare tullegåte...uten svar....har vært sånne her før. De overvinnes best med hjelp av to valium og sterk fortrengelse av noen gang å ha lest gåten. Så det er det som er kuren? Takk for tipset!! Skal hive innpå med pinex forte (einaste eg har i huset) og en slurk vodka, så får vi håpe eg kjem over det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå