Gå til innhold

Nesten ett år er gått og jeg tenkte sende han en bursdagshilsen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er omtrent ett år siden vi, av forskjellige årsaker, valgte avslutte vårt forhold til tross for sterk kjærlighet.

Om noen dager har han bursdag og det er en fin anledning til å gi et livstegn. Vi har ikke hatt kontakt dette siste året. Jeg innser at jeg enda elsker ham. 

Jeg vil gjerne ha innspill på hvordan skrive en bursdagshilsen til han...Men som også, mellom linjene, får frem at han enda er i mitt hjerte..? Jeg tør ikke si det direkte etter så lang tid. 

Forslag mottas med takk. Litt usikker her men veldig sikker på at jeg vil gjøre dette... 

K, 42

Anonymkode: 35958...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen, tenker på deg.

Eller noe?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen, håper du har det bra! Tenker på deg, nyt dagen! 

Anonymkode: 73954...3b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I verste fall får jeg bare et "takk" som svar...Det kommer jeg til å takle dårlig 😔

K42

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I verste fall får jeg bare et "takk" som svar...Det kommer jeg til å takle dårlig 😔

K42

Da er det bedre og la være, tro meg!

Anonymkode: 5146e...46b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

K42

Hva om du i tillegg inviterer han på lunsj en bestemt dag?

Anonymkode: f02ad...5e8

• Liker 1
Skrevet

«Gratulere så masse med dagen! Håper du får en fin dag :) Si fra om du vil ta en «bursdagslunsj» en dag!»

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Gratulerer så mye med dagen i dag. Håper du har en flott dag. 

Hvordan står det til med deg for tiden? Du har ikke lyst til å finne på noe en dag da? Stor klem fra meg!

Da er du i det minste veldig direkte.. så slipper du å gå å lure. Si det som det er, at du fremdeles tenker mye på han. 

Anonymkode: 5f87a...1fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, illnevertell skrev:

«Gratulere så masse med dagen! Håper du får en fin dag :) Si fra om du vil ta en «bursdagslunsj» en dag!»

Denne likte jeg. Spiller ballen litt over til han uten å gjøre meg så ekstremt sårbar ved å invitere på en spesiell dato e.l...

Må tygge litt på denne. Takk. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Gratulerer så mye med dagen i dag. Håper du har en flott dag. 

Hvordan står det til med deg for tiden? Du har ikke lyst til å finne på noe en dag da? Stor klem fra meg!

Da er du i det minste veldig direkte.. så slipper du å gå å lure. Si det som det er, at du fremdeles tenker mye på han. 

Anonymkode: 5f87a...1fa

Takk. Tror ikke jeg tør være så direkte. Er så redd for å bli avvist.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne likte jeg. Spiller ballen litt over til han uten å gjøre meg så ekstremt sårbar ved å invitere på en spesiell dato e.l...

Må tygge litt på denne. Takk. 

Det jeg også tenkte! Da er du ikke for direkte, men han vet du er interessert i å møtes i allefall.

Lykke til! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du? Ja jeg blir veldig skuffet inn jeg bare får takk...Men det må jeg i såfall bare forholde meg til...

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Tror ikke jeg tør være så direkte. Er så redd for å bli avvist.

Men er det bedre å vite at du elsker ham, men ikke får sagt det? Det kan jo bli dere to igjen. Du lever bare en gang...

Anonymkode: 6a0cb...a5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt uenig.. Hvis TS blir avvist, må hun jo bare gå videre. 

Anonymkode: 6a0cb...a5e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du melding av han på din bursdag?

Anonymkode: 59c7b...dac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir du avvist så er det ikke så mye du kan gjøre med det. Er jo mulig han har gått viere, dater andre eller synes ting har orndet seg fint med tiden. Send melding men ikke forvent for mye. 

Anonymkode: 5974f...ee2

AnonymBruker
Skrevet

Men... ønsker du han en god bursdag og en fin feiring, eller gjør du dette kun for egen skyld? Hva er egentlig hensikten? 

Anonymkode: 3fd76...244

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du avvist så er det ikke så mye du kan gjøre med det. Er jo mulig han har gått viere, dater andre eller synes ting har orndet seg fint med tiden. Send melding men ikke forvent for mye. 

Anonymkode: 5974f...ee2

Han kan vel bare kutte ut hun han evt dater? 

Anonymkode: 730fa...d6f

AnonymBruker
Skrevet

Send en melding, det er hyggelig! Men hold forventningene nede. Han hadde jo klart å få tak i deg det året som har gått hvis han ønsket, ikke sant? Så antagelig synes han det er like greit at dere ikke har kontakt.

Anonymkode: 5f9c7...188

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send en melding, det er hyggelig! Men hold forventningene nede. Han hadde jo klart å få tak i deg det året som har gått hvis han ønsket, ikke sant? Så antagelig synes han det er like greit at dere ikke har kontakt.

Anonymkode: 5f9c7...188

Ts har heller ikke tatt kontakt, så hvordan kan du skrive det du skriver da? Gir ingen mening da han like godt kan tenke som Ts

Syns forslaget om en bursdagslunsj var helt ok å sende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...