AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 Hei! Har prøvd å lest meg opp på ulike nettsider, men blir bare ikke klok på dette emnet. Vi har vært prøver nå siden august 2018, men vi har ikke blitt gravide enda. Syklusen min er veldig uregelmessig og har begynt å notere den. Den er blitt bare mer og mer uregelmessig og dette undres jeg over. Forrige måned var mensen min 5 dager forsinket (kom på dag 31). Lengden var på 5-6dager som vanlig. Nesten mens kom litt tidligere enn planlagt (dag 25), og denne gangen var den ikke så kraftig som den bruker og den startet med å være orange/brunlig/lysrød - så ble den rød etterhvert og det var så lite at jeg såvidt brukte ob og det var nok å bruke truseinnlegg. Det jeg stusset så på var at jeg trodde jeg skulle bli færdi på dag 5-6 som vanlig, men har hatt småblødninger/spotting siden da (er på dag 10 siden mensen startet, så 4 dager siden mensen min egentlig var ferdig da lengden alltid har vært lik hver måned). Den har vært orange/brunlig/lysrød i disse 4-5 dagene som har gått. Har vært sykt oppblåst. Har blødd mer etter samleie. Har smerter i korsryggen og murringer/kramper i mage (dette kommer og går)... Er livredd for kreft, og håper jo såklart på en graviditet selv om jeg har dårlig tro på at jeg er gravid. Har ikke tatt test denne måneden fordi jeg var redd for å bli skuffet hvis den viste seg å være negativ. Har noen erfaring med dette og kan dele? Er det håp for en graviditet? Anonymkode: cd3c0...bf7
ididi Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Jeg er ikke medisinsk personell, og vil derfor ikke forsøke meg på å gi mulige grunner til det du opplever. Gå til lege når du er bekymret. De er en mye bedre kilde til pålitelig informasjon enn Google eller fora som dette, spesielt for komplekse ting. Og ta en graviditetstest. Jeg skjønner at du er redd for skuffelsen, men det er nok verre å leve med bekymringen du har. Tenk på forhånd at den kommer til å være negativ. Den er jo sannsynligvis det siden du har hatt mensen, men det er lurt å sjekke likevel. lykke til! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå