Svette Marit Skrevet 27. april 2019 #1 Del Skrevet 27. april 2019 Fuck, marry, kill i kjendis norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. april 2019 #2 Del Skrevet 27. april 2019 Umulig å svare på det spørsmålet når du ikke gir alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svette Marit Skrevet 27. april 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 27. april 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Umulig å svare på det spørsmålet når du ikke gir alternativ. Valgfritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. april 2019 #4 Del Skrevet 27. april 2019 Det er ikke slik den leken fungerer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beskjeden Skrevet 28. april 2019 #5 Del Skrevet 28. april 2019 10 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Umulig å svare på det spørsmålet når du ikke gir alternativ. Ok, tar en jeg da! Ikke helt kjendis, men kvinneguiden kjendis😁: Fuck, marry, kill: Piloten til pilotfrue, mannen til Caroline Berg Eriksen eller typen til Kristin Gjelsvik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. april 2019 #6 Del Skrevet 28. april 2019 9 minutter siden, betutta skrev: Ok, tar en jeg da! Ikke helt kjendis, men kvinneguiden kjendis😁: Fuck, marry, kill: Piloten til pilotfrue, mannen til Caroline Berg Eriksen eller typen til Kristin Gjelsvik? Ingen av dem 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. april 2019 #7 Del Skrevet 28. april 2019 24 minutter siden, betutta skrev: Ok, tar en jeg da! Ikke helt kjendis, men kvinneguiden kjendis😁: Fuck, marry, kill: Piloten til pilotfrue, mannen til Caroline Berg Eriksen eller typen til Kristin Gjelsvik? Kill them all, neida. Veldig vanskelig å velge. Ville hvert fall ikke giftet meg med noen av de. Kanskje hatt sex med Dennis hvis jeg var veldig full 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frappuccino Skrevet 28. april 2019 #8 Del Skrevet 28. april 2019 Frank Løke, Aune Sand eller Per Sandberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beskjeden Skrevet 28. april 2019 #9 Del Skrevet 28. april 2019 33 minutter siden, Frappuccino skrev: Frank Løke, Aune Sand eller Per Sandberg. Frank Løke -fuck😫 Aune Sand-marry Per Sandberg-kill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slobodan Milevis Skrevet 28. april 2019 #10 Del Skrevet 28. april 2019 Anne Brith, Mia Landsem, Fotballfrue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 3. mai 2019 #11 Del Skrevet 3. mai 2019 På 28.4.2019 den 12.57, Slobodan Milevis skrev: Anne Brith, Mia Landsem, Fotballfrue? Kill - Anne Brith fuck - Mia marry - fotballfrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg