Gå til innhold

SA for fire uker siden, blødde i to uker, positiv eggløsningstest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet mitt er hvor sannsynlig det er at graviditetshormonet slår ut på en eggløsningstest når det er fire uker siden SA og to uker siden blødningene ga seg..?

Anonymkode: 2beb8...77c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt en graviditetstest og sjekket om den er negativ da? Jeg fikk el litt senere enn vanlig tror jeg. Men hadde relativt normal syklus.

Anonymkode: b0c6d...b59

AnonymBruker
Skrevet

Kan du fortelle om din sa? Hvor langt du var på vei, hvordan og når du oppdaget det, fikk du noe forvarsel? 

Tror jeg gjennomgår en nå :( og finner ingen info på det annet enn at man blør, er liksom ingen som har fortalt om sin sa som jeg kan finne

Anonymkode: fd5e8...19b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du fortelle om din sa? Hvor langt du var på vei, hvordan og når du oppdaget det, fikk du noe forvarsel? 

Tror jeg gjennomgår en nå :( og finner ingen info på det annet enn at man blør, er liksom ingen som har fortalt om sin sa som jeg kan finne

Jeg er ikke TS, men har hatt flere SA og en MA.
MA fant jeg ut av siden jeg var på ultralyd og der var det ingen liv. 
De andre kom bare ut av seg selv som "vanlige" mensenblødninger. 
Da var jeg mellom 2-4 uker på vei alle de gangene og 5-6 på MA. 
Orket ikke dra til lege pga SA. Det kom ut av seg selv og neste mnd var "ting på plass" tok lengre tid med MA å få ting til riktig tid igjen. 

Anonymkode: 3169d...ca3

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar❤️

Var sine SA’er altså da i uke 3+ noe og 4+ noe? 

Lykke til videre❤️

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg fikk en positiv graviditetstest, da var det ca 16-17 dager siden egget hadde festet seg. Fire dager etter positiv test fikk jeg ekstremt vondt i mage og rygg på kvelden. Egentlig på ene siden, så jeg var redd jeg hadde fått svangerskap utenfor livmor. Morgenen etterpå begynte jeg å blø masse, og når jeg da drog til legen hadde jeg en HCG på 165, men det var ingenting å se på ultralyd. Så blødde jeg som sagt i to uker etterpå. 

Det var veldig sårt for meg, og er nesten litt det enda da jeg ønsker meg en egen familie så dypt! Har ikke spesielt med familie rundt meg, så da gjør jeg det jeg kan for å få en trygg og fin familie selv. Håper virkelig ikke at det er dette du gjennomgår, masse lykke til!

Klem TS

Anonymkode: 2beb8...77c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...