Gå til innhold

Hvor får man kjøpt kvalitetsøredobber her i Norge/som kan shippes hit rimelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har peiling?

Har 6 piercinger på øreflipper, 2 helix og 1 rook piercing. Har lyst å kjøpe øredobber (ikke med butterfly bakdeler) som kan brukes både i flippene og på brusk i kvalitetmateriale. :)

Noen her som vet om noe bra? 

Takk på forhånd!

Anonymkode: a6159...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tre i hver øreflipp, og leitet lenge etter noen med kule bak for å ha i de øverste. 
Butterfly-bakdelene var bare vonde, og orket ikke av/på hver dag, i tillegg reagerer jeg på nikkel, og mye annet falskt... 
Jeg kjøpte mine på Wish! Kjøpte en pakke med 2 like pakker med tre ulike lengder, og har brukt dem i mange måneder nå! 
Har en helix også, men der bruker jeg kun en eldgammel piercing-ring som jeg trives med, men om jeg skal bytte den, så kommer jeg nok til å bestille fra wish igjen! 
https://www.wish.com/product/5798773ee1dd600cef6f8248 disse var det jeg bestilte. 
Trodde det skulle være skikkelig dårlig kvalitet, og at jeg kom til å få allergisk reaksjon siden det var så billig, men er strålende fornøyd. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, _popcorn_ said:

Jeg har tre i hver øreflipp, og leitet lenge etter noen med kule bak for å ha i de øverste. 
Butterfly-bakdelene var bare vonde, og orket ikke av/på hver dag, i tillegg reagerer jeg på nikkel, og mye annet falskt... 
Jeg kjøpte mine på Wish! Kjøpte en pakke med 2 like pakker med tre ulike lengder, og har brukt dem i mange måneder nå! 
Har en helix også, men der bruker jeg kun en eldgammel piercing-ring som jeg trives med, men om jeg skal bytte den, så kommer jeg nok til å bestille fra wish igjen! 
https://www.wish.com/product/5798773ee1dd600cef6f8248 disse var det jeg bestilte. 
Trodde det skulle være skikkelig dårlig kvalitet, og at jeg kom til å få allergisk reaksjon siden det var så billig, men er strålende fornøyd. 

Takk for svar! :)

Alt går i øreflippene mine, men i brusken er jeg skikkelig sensitiv, så det bør være fra en sikker kilde helst. 

Jeg tror man kan få mye bra på wish/ebay da, det gjelder bare å finne rett selger.

- Har sjekket litt ut på wish nå, og eneste ulempe er at jeg ikke kan velge lengde og str på øredobbene, langt fra alle. Kan ikke bruke 6mm lang stang, trenger 8 eller 10. Blir så fort hoven i helixene. 😕 Men ellers myye fint da.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for svar! :)

Alt går i øreflippene mine, men i brusken er jeg skikkelig sensitiv, så det bør være fra en sikker kilde helst. 

Jeg tror man kan få mye bra på wish/ebay da, det gjelder bare å finne rett selger.

- Har sjekket litt ut på wish nå, og eneste ulempe er at jeg ikke kan velge lengde og str på øredobbene, langt fra alle. Kan ikke bruke 6mm lang stang, trenger 8 eller 10. Blir så fort hoven i helixene. 😕 Men ellers myye fint da.

fortsett å søke 😛 
Jeg leitet lenge for å finne de jeg fant. Har sett noen selgere hvor jeg kan velge både lengde og bredde, men de har ikke den typen jeg vil ha til helixen min. Men det er mulig finne dem du kan velge en del lenge/bredde på, men det krever mer leiting. 
Jeg leter mye fordi jeg ikke vil ha den enkle stangen med "liten diamant", jeg vil ha noe mer spesielt, men de jeg finner hvor jeg kan velge størrelsen er foreløbig ikke innenfor min smak... Derav er min eldgamle piercing-ring fra 2001 i bruk enda 😛 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...