AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 Tittelen sier egentlig alt. Blir orgasmen deres bedre om sexen varer lenge eller kort? Om det går raskt eller langsomt? Lær meg!!! Hilsen en som vil gi kjæresten sin den beste orgasmen han har hatt! Anonymkode: 87b52...f87 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #2 Skrevet 27. april 2019 Edging og prostatastimuli.😍 Anonymkode: 63e0b...4d0 2
Hr. Aktiv Skrevet 27. april 2019 #3 Skrevet 27. april 2019 Den er best og sterkerst når jeg er kåtest. Er jeg på det kåteste kommer det mere fra meg også. Om sexen er lang eller kort spørs hvordan situasjonen er. Noen ganger passer det med en lang kosestund og noen ganger er det greit med en kjapp økt. 1
Gjest Vanlig fyr Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tittelen sier egentlig alt. Blir orgasmen deres bedre om sexen varer lenge eller kort? Om det går raskt eller langsomt? Lær meg!!! Hilsen en som vil gi kjæresten sin den beste orgasmen han har hatt! Anonymkode: 87b52...f87 Endret 27. april 2019 av Vanlig fyr
Resignert Skrevet 27. april 2019 #5 Skrevet 27. april 2019 Langvarig og intens sex, der dama får flere (helst mange) kraftige orgasmer underveis. Da blir min tenning maksimal, og orgasmen topp. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 Bli pirret lenge først. Kjæresten min er flink tilnå småkose med penis gjennom joggebuksa mi i sofaen mens vi ser film eller TV. Så bruker hun tid når det blirctil sex på å suge og slikke gjennom stoffet før hun suger meg. Denne langvarige pirringen gjør meg kjempekåt og gir meg vesentlig større orgasmer. Enda bedre om sommeren når dette foregår med tynt silkemykt stoff i f.eks en fotballshorts. Anonymkode: 2ee6e...af5 6
Nusse Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tittelen sier egentlig alt. Blir orgasmen deres bedre om sexen varer lenge eller kort? Om det går raskt eller langsomt? Lær meg!!! Hilsen en som vil gi kjæresten sin den beste orgasmen han har hatt! Anonymkode: 87b52...f87 Når det varer lenge. Og det må være et felles prosjekt. Han skal helt til kanten av stupet, men dere stopper rett før han tipper over kanten. Gjenta dette i flere omganger, så blir et vulkanutbrudd når han tilslutt får utløsning. Lykke til😊 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #8 Skrevet 28. april 2019 5 timer siden, Nusse skrev: Når det varer lenge. Og det må være et felles prosjekt. Han skal helt til kanten av stupet, men dere stopper rett før han tipper over kanten. Gjenta dette i flere omganger, så blir et vulkanutbrudd når han tilslutt får utløsning. Lykke til😊 Hva gjør man egentlig når man edger på den måten? Jeg skjønner man skal stoppe før orgasmen , men hva gjør man i tiden mens orgasmen utsettes og trekker seg tilbake? For eksempel suger/knuller saktere, eller kliner i stedet for å suge, hvor lenge? Eller bare ligger å slapper av noen minutter eller hva? 😃 Anonymkode: f893e...c75
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #9 Skrevet 28. april 2019 At man stopper rett før orgasmen mange ganger. Til man bare kjører på og lar den komme. Fortsetter stimuli mens orgasmen er i gang. F.eks firtsette å suge mens han kommer. Stimulere prostata med. f. Eks en finger, dildo eller buttplug mens han kommer. I vann pleier jeg å komme hardere. F.eks bli sugd når jeg ligger i badekaret. At det er en veldig sexy setting. F.eks at hun bruker sexy undertøy. Det er lenge siden jeg har kommet. F.eks en ukes lang guttetur og så få masse deilig sex. Anonymkode: 1ab90...d7a 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #10 Skrevet 28. april 2019 Ei gift dame på 50+ med velformet kropp og sexy klær, kraftig make-up og tung parfyme. Anonymkode: dbf9b...a5b 1
Dathos Skrevet 30. april 2019 #12 Skrevet 30. april 2019 tantrisk massasje, det at hele kroppen er med på en måte, et varmt rom, god tid, at hun på deltar i min orgasme, fascineres av den og nyter den sammen med meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå