Lillemilla Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Jeg blir så irritert over at det finnes mennesker, blant annet her på dette forumet, som ikke klarer å la andre glede seg over livets store begivenheter uten å måtte komme med dumme kommentarer. Flere ganger legges det sure kommentarer her på forumet, og er intensjonen deres å skrive dette bare for å lage kvalme så synes jeg ikke dere hører hjemme på et såpass positivt ladet forum. Og til dere som er så frekke å klikke dere inn på forumbrukernes private bryllupshjemmesider for å legge igjen ondsinnede eller frekke kommentarer: Skam dere! Så uendelig barnslige dere er....
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 Surt at noen opplever slikt sjikane på nettstedet sitt, men kontroll over andre når det gjelder internett kommer aldri til å skje... vi må kanskje regne med slikt. Men til nå har jeg lært at alle har forskjellige meninger om alle slags ting og det har jeg stor forståelse for, men nagativitet trenger vi ikke når det gjelder en dag som dette...
Gjest Brudeberta Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Hei! Jeg også har lagt merke til at det kan bli hett her. Men vet ikke akkurat hva du sikter til nå da :klø: Men jeg er bare innom av og til - ikke aktiv her:-)
Lillemilla Skrevet 22. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2005 Konstruktive innlegg og kommentarer, selv om de er "negativt" ladet er greit. Jeg siktet til de som vil lage kvalme, og de som er barnslige nok til å ville ødelegge gleden for våre "kolleger" i bryllupsplanleggingen!
Snutus Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 Konstruktive innlegg og kommentarer, selv om de er negativt ladet er greit. Jeg siktet til de som vil lage kvalme, og de som er barnslige nok til å ville ødelegge gleden for våre "kolleger" i bryllupsplanleggingen! Enig med deg. Ser ikke vitsen. Som flere har påpekt er de fleste slike innlegg anonyme. Det er for teit.
Gjest Carmenlita Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Og til dere som er så frekke å klikke dere inn på forumbrukernes private bryllupshjemmesider for å legge igjen ondsinnede eller frekke kommentarer: Skam dere! Så uendelig barnslige dere er.... Hvordan vet du at det er forumbrukere, da? Jeg mener - ligger det på nett er det jo åpent for "Gud og hvermann", og det kan være hvem som helst, ikke bare folk fra forumet...
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #7 Skrevet 22. april 2005 Enig! Jeg kan være ganske argumentativ, men jeg ville aldri laget kvalme for andre medsøstre!
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2005 #8 Skrevet 22. april 2005 Konstruktive innlegg og kommentarer, selv om de er "negativt" ladet er greit. Jeg siktet til de som vil lage kvalme, og de som er barnslige nok til å ville ødelegge gleden for våre "kolleger" i bryllupsplanleggingen! Har du noen konkrete eksempler eller? Har ikke fått med meg dette jeg.....
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #9 Skrevet 22. april 2005 Det var en som skrev i gjesteboken på hjemmesiden vår. Der stod det at det var den dårligste siden noen sinne osv. Slettet innlegget, jeg
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2005 #10 Skrevet 22. april 2005 Det var en som skrev i gjesteboken på hjemmesiden vår. Der stod det at det var den dårligste siden noen sinne osv. Slettet innlegget, jeg Jøssenam - er det mulig da :klø: Blir ganske oppgitt over folk! Men har det egentlig vært så mye drittslenging her på forumet i det siste??? Syns det har vært ganske så harmonisk her lenge nå jeg
Lillemilla Skrevet 22. april 2005 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2005 Hvordan vet du at det er forumbrukere, da? Jeg mener - ligger det på nett er det jo åpent for "Gud og hvermann", og det kan være hvem som helst, ikke bare folk fra forumet... Det kan jeg selvfølgelig ikke si med 100 % sikkerhet, men det er ganske påfallende når innleggene kommer anonymt kort tid etter at de er lagt ut her (og på andre bryllupsforum) når det kun har vært nærmeste familie som har lagt inn kommentarer før det. Jeg håper likevel at det finnes noen anonyme "gjester" her som kan ta til seg dette, og forstå at slik oppførsel blir for dumt... Vi er alle her fordi vi planlegger eller drømmer om å gifte oss med vår kjære. Dette er en stor opplevelse for de fleste, og man vil gjerne tulle seg litt inn i denne gleden, og leve på en rosa sky borte fra virkelighetens tøffe hverdag. Selvfølgelig forstår ikke alle hverandres prioriteringer, syn på denne dagen og ønske om å leve i denne lykkerusen. Men vi trenger alle litt tid hvor vi kan rømme litt bort fra hverdagen og være som sorgfri barn igjen i en "drømme"verden vi skaper oss selv. Her vil vi ha positive opplevelser, og folk som skaper kvalme og uhyggestemning hører ikke hjemme her. Kom gjerne med innspill, men la de være nøytrale eller positive.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #13 Skrevet 22. april 2005 Det var en som skrev i gjesteboken på hjemmesiden vår. Der stod det at det var den dårligste siden noen sinne osv. Slettet innlegget, jeg går det an?
TeddyToria Skrevet 22. april 2005 #14 Skrevet 22. april 2005 Jeg er veldig enig. Klart folk må kunne ha meninger, og konstruktiv kritikk må man tåle...men det er så unødvendig å spy ut eder og galle hele tiden. Og skal man si noe, får man da for **** stå for deg og ikke bare være anonym hele veien - det blir for dumt... Og, jeg må si det er direkte lavmåls å legge igjen slike negative kommentarer på websidene til folk!!! Men jenter - vi er flotte og unike på hver vår måte, og enten vil "splitter" par til bryllupsmiddagen, gifter oss i rød, grønn, gul eller hvit kjole, er lubne eller små, reiser til utlandet, gifter oss i kirken eller hos sorenskriveren - så er det jo det aller viktigste at vi får en dag vi selv ønsker, og det er jeg sikker på at vi gjør!!!
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2005 #15 Skrevet 22. april 2005 Jeg er veldig enig. Klart folk må kunne ha meninger, og konstruktiv kritikk må man tåle...men det er så unødvendig å spy ut eder og galle hele tiden. Og skal man si noe, får man da for **** stå for deg og ikke bare være anonym hele veien - det blir for dumt... Jeg spør igjen, har det virkelig vært så mye av dette på FORUMET i det siste???? Folk må jo få lov til å ytre egene meninger uten at vi må ta alt så innmari personlig her inne.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #16 Skrevet 22. april 2005 Husker et innlegg jeg hadde for et halvt års tid siden om hvorfor kommende bruder er så nætagne. Gjett om jeg fikk mange på nakken da! Noen av deres som husker det innlegget? Jeg satt hjemme i sofaen og lo. Så og si ingen svarte på innlegget men omtrent alle påviste at det var sannhet i det jeg skrev. Jeg var ike negativ eller slem mot noen, men likevel fikk jeg halve forumet på nakken. Etter det innlegget jeg fikk på vår hjemmeside slettet jeg linken fra nicket mitt. Dermed er det bare de jeg kjenner som har adressen.
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #17 Skrevet 22. april 2005 Og til dere som er så frekke å klikke dere inn på forumbrukernes private bryllupshjemmesider for å legge igjen ondsinnede eller frekke kommentarer: Skam dere! Så uendelig barnslige dere er.... Er det sant?! :o Så utrolig smålig & barnslig...
TeddyToria Skrevet 22. april 2005 #18 Skrevet 22. april 2005 Jeg spør igjen, har det virkelig vært så mye av dette på FORUMET i det siste???? Folk må jo få lov til å ytre egene meninger uten at vi må ta alt så innmari personlig her inne. Nja! Ikke så ille på forumet for min del, men jeg har fått noen råtne PM´er! Om at jeg har valgt feil kjole, stygge invitasjoner mm. Tar ingenting personlig jeg - synes bare det er totalt unødvendig av folk å gjøre/si/skrive så mye "stygt" om andres valg og tanker av og til... Ingen har lik smak, og må få mene hva de vil, men det er ikke alt man trenger å skrike ut liksom!
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #19 Skrevet 22. april 2005 Nja! Ikke så ille på forumet for min del, men jeg har fått noen råtne PM´er! Om at jeg har valgt feil kjole, stygge invitasjoner mm. Tar ingenting personlig jeg - synes bare det er totalt unødvendig av folk å gjøre/si/skrive så mye "stygt" om andres valg og tanker av og til... Ingen har lik smak, og må få mene hva de vil, men det er ikke alt man trenger å skrike ut liksom! FY FAEN!!! :o Har vært skånet for det så langt. Selv med mitt forrige nick... :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå