AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 De to siste gangene jeg har hatt sex så har de indre, spesielt den ene, kjønnsleppen min hovnet helt utrolig opp. Den ble helt øm og så stor at den hang ut utenfor de ytre kjønnsleppene! Dette gikk over over natten, men da jeg hadde sex noen dager senere skjedde det igjen. Jeg var på sex og samfunn for å prøve å finne ut av hva det var. De fant ingenting, men jeg klarer ikke å godta at dette er normalt og noe jeg er nødt til å leve med. Noen som har opplevd noe lignende?? - eller vet om noe jeg kan gjøre for å bli mindre sår under sex? Anonymkode: 38e97...9d0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Det er normalt at de hovner opp, blodet strømmer ned og da svulmer det opp. Man kan også bli sår om man ikke er våt nok eller om sexen er brutal. Om du derimot opplevde at den hovnet så mye opp som en stor byll eller som at du var stukket av veps med allergisk reaksjon, så er det nok nettopp det, en allergisk reaksjon, enten på hans bakterier eller på kondomet. Anonymkode: 9392c...54d 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Finnes det hjelp for dette? Anonymkode: f9edf...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå