Gå til innhold

Er motenerd og kvinne45 - hvite sneakers til kjole??

passionata

Anbefalte innlegg

Trenger et par hvite sneakers skjønner jeg for når jeg er i butikkene og prøver sommerkjoler sier ofte ekspeditøren at de blir fine med hvite sneakers til. Men er det typ joggesko eller mer basketsko jeg skal gå etter, har noen tips til meg!? Jeg er så grønn på mote og shopping etter flere år i mammaboblen 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, hvite joggesko er veldig moteriktig akkurat nå. Du kan velge og vrake egentlig.

Anonymkode: c2421...58d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er veldig moderne nå, men man kan jo bruke sin kritiske sans til å vurdere om man virkelig MÅ slå til på alt som er moderne. Sneakers til kjole er egentlig noe man burde slutte med når man har nådd tenårene, etter min mening. Det er ikke pent og har aldri vært det. Ballerinas, sandaler espadrillos, loafers = ja. Joggesko = nei. 

Anonymkode: e53fe...cd3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joggesko og kjole er bare stygt. Alle er som en saueflokk og innbiller seg at det er fint. 

Anonymkode: 844ea...4bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er også i 40-årene, og bruker sneakers til kjole og skjørt. Ikke disse klumpete "dad shoes" som er på moten nå, men klassiske sko som Puma Basket eller Superga. image.png.c041c3479fb83629201d8976407f28ec.png

image.thumb.png.918d8200dc265faff6bf333a2e1e9544.png

Anonymkode: 90e38...810

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis man er datanerd har man greie på data.

TS er motenerd, men har ikke greie på mote. Merkelig!

Anonymkode: 9d376...2d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan til nøds bruke hvite, lave converse til lang kjole men er ikke spesielt fan.   Ser sjuskete ut.  Like lite fan som jeg er av joggesko til dress. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 og bruker hvite sneakers til kjole/ skjørt. Har litt kraftige fra Fila. Synes de må være litt statement om man skal bruke det. 

Husker det var veldig in da jeg var i begynnelsen av 20- årene også. 

Endret av Sam Jones
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...