Chenet Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 Jeg får muligheten til å handle på Sephora i sommer, har et par ting jeg vet jeg ønsker meg på lista. Men selvsagt når jeg kan "handle alt jeg vil" så husker jeg jo ikke en dritt av de tingene jeg kan få tak i der som jeg ikke får i Norge... Hva ville du kjøpt?
Macillah Skrevet 27. april 2019 #2 Skrevet 27. april 2019 (endret) Søk på kicks.no mens du er der. Kicks har urban decay, og andre amerikanske merker, men har ikke NARS, KAT von de, too faced, sephoras eget merke. Når det gjelder «drugstore» vil jeg anbefale phsysians formula (tror det er sånn det staves) og milani. Milani finnes her og, men er sykt overpriset i Norge. Maybelline og L’Oréal har andre varer i USA enn det Norge har. Endret 27. april 2019 av Macillah 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #3 Skrevet 27. april 2019 Akkurat nå sikler jeg etter enkelte ting fra NARS, the Orgasm Collections. Anonymkode: 1233b...704 1
Gjest JeSuisLouise Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 Jeg pleier kjøpe ansiktsmasker på Sephora, de koreanske. Syns de er bra Og Sephora sine lipgloss er ganske bra også.
l86 Skrevet 27. april 2019 #5 Skrevet 27. april 2019 Jeg kjøper alltid med orgasm blush, laguna bronzer og sheer glow foundation fra NARS når jeg er på Sephora. 1
Gjest JeSuisLouise Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Akkurat nå sikler jeg etter enkelte ting fra NARS, the Orgasm Collections. Anonymkode: 1233b...704 Heter det virkelig det 😄
Yuumi Skrevet 27. april 2019 #7 Skrevet 27. april 2019 Jeg ville sikkert kjøpt Kat Von D tattoo eyeliner, den har jeg hørt sitter som ett skudd. 2
Chenet Skrevet 27. april 2019 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2019 Milani er et godt tips, de liker jeg og Too faced står på lista Jeg tror ikke det er så innmari billig alt på Sephora men man får tak i litt som man ikke får i Norge.
britz Skrevet 27. april 2019 #9 Skrevet 27. april 2019 Definitivt Drunk Elephant sin Sukari Babyfacial. Beste ansiktsmasken jeg har prøvd og den selges ikke i Europa. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #10 Skrevet 28. april 2019 13 timer siden, Chenet skrev: Jeg får muligheten til å handle på Sephora i sommer, har et par ting jeg vet jeg ønsker meg på lista. Men selvsagt når jeg kan "handle alt jeg vil" så husker jeg jo ikke en dritt av de tingene jeg kan få tak i der som jeg ikke får i Norge... Hva ville du kjøpt? Du sier ikke noe om hvilket land du skal til? Sephora har mye bedre utvalg i USA enn i Frankrike for eksempel. Anonymkode: e7eb6...bd4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #11 Skrevet 28. april 2019 Nå er utvalget på Sephora ganske ulikt fra land til land, men jeg har knapt vært på en Sephora som ikke har følgende av mine favoritter; Kat von D Countouring palete, jeg foretrekker pudder (ikke krem). Laura Mercier Setting Powder Tarte shape tape counsealaer Sisley Double tenseur primer benefit pore professional Sephora Lip toppers/plump Og ikke minst - et vanvittig utvalg øyeskyggepaletter. Plukker med meg et nytt hver gang jeg er innom Anonymkode: b10a6...ba7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #12 Skrevet 29. april 2019 Sephoras egen tørrsjampo , håndsåpe og sephoras lepestift i en fin rød-farge (de har absolutt alle mulige farger..) Anonymkode: b05e4...472
Gjest Peanut Skrevet 29. april 2019 #13 Skrevet 29. april 2019 Personlig kjøper jeg merker på Sephora som jeg ikke finner på Kicks eller Gimle parfymeri. Kicks.no har riktignok noe av NARS, Milani og Laura Mercier: https://www.kicks.no/nars https://www.kicks.no/milani https://www.kicks.no/laura-mercier
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #14 Skrevet 30. april 2019 Ikke en dritt, overprisa. Hadde prøvd noen produkter jeg var nysgjerrig på KANSKJE, og bestilt de på ebay istedet og brukt resten på noe mere nyttig enn sminke som sannsynligvis bare blir liggende i skuffen uansett. Anonymkode: 7a0dc...872
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #16 Skrevet 30. april 2019 Nars concelaer. Anonymkode: 6d2dd...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå